В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
niksustokarev
niksustokarev
07.04.2023 14:41 •  Алгебра

Укажіть число, що є розв'язком нерівності -2x^2+6x+1≤0

Показать ответ
Ответ:
katiy19991
katiy19991
09.07.2022 18:07

Для того чтобы исключить иррациональность из знаменателя дополнительный множитель берём равный иррациональному числу.

\frac{3\sqrt{5}}{\sqrt{5}*\sqrt{5}}=\frac{3\sqrt{5}}{5}   (дополнительный множитель \sqrt{5})

\frac{a\sqrt{7}}{\sqrt{7}*\sqrt{7}}=\frac{a\sqrt{7}}{7}   (дополнительный множитель \sqrt{7})

\frac{2*\sqrt{6}}{\sqrt{6}*\sqrt{6}}=\frac{2\sqrt{6}}{6}    (дополнительный множитель \sqrt{6})

\frac{x\sqrt{2}}{\sqrt{2}*\sqrt{2}}=\frac{x\sqrt{2}}{2}     (дополнительный множитель \sqrt{2})

\frac{2}{3\sqrt{2}}=\frac{2\sqrt{2}}{3\sqrt{2}*\sqrt{2}}=\frac{2\sqrt{2}}{3*2}=\frac{2\sqrt{2}}{6}   (дополнительный множитель \sqrt{2})

\frac{3}{2\sqrt{3}}=\frac{3\sqrt{3}}{2\sqrt{3}*\sqrt{3}}=\frac{3\sqrt{3}}{2*3}=\frac{3\sqrt{3}}{6}   (дополнительный множитель \sqrt{3})

\frac{1}{2\sqrt{5}}=\frac{1\sqrt{5}}{2\sqrt{5}*\sqrt{5}}=\frac{\sqrt{5}}{2*5}=\frac{\sqrt{5}}{10}   (дополнительный множитель \sqrt{5})

Для того чтобы исключить иррациональность из знаменателя нужно использовать формулу сокращенного умнажения, а именно

a²-b²=(a-b)(a+b) дополнительный множитель должен быть либо a-b или a+b.

\frac{1}{2-\sqrt{3}}=\frac{2+\sqrt{3}}{(2-\sqrt{3})*(2+\sqrt{3})}=\frac{2+\sqrt{3}}{4-3}=\frac{3+\sqrt{3} }{1}=3+\sqrt{3}

(остальное в фото)

Дополнительный множитель это число, которое нужно умножить на числитель и знаменатель. Причём значение дроби не меняется.


Исключить иррациональность из знаменателя
0,0(0 оценок)
Ответ:
valkiriyali
valkiriyali
20.01.2022 13:13

Өз еңбегімен тапқан бір саудагер күн сайын ұлына бір аббаси беріп: - ұлыңды ал, қамқор бол және ақша жинауға тырыс. ұлы бұл ақшаны суға лақтырды. отеп бұл туралы білді, бірақ ештеңе айтқан жоқ. ұлы ештеңемен айналыспаған, емес, ел мен араларды үйде әкесі. бірде саудагер туыстарына: - егер менің ұлым сізге келіп, ақша сұраса, оны бермеңіз. содан кейін ол ұлын шақырып, оған былай деді: - ақша табуға барыңыз. ұлы туыстарына барып, ақша сұрай бастады, бірақ олар Лиді одан бас тартты. содан кейін ол қара жұмысқа кірісуге мәжбүр болды". күні бойы Ұлы жалаң аяқпен әк араластырып, бір аббаси алып, бұл ақшаны әкесіне әкелді. әкесі: ал, ұлым, енді барып, тапқан ақшаңды суға тастаңыз деді. ұлым жауап берді: - әке, мен оларды қалай тастай аламын? мен олар үшін қандай ұн қабылдағанымды білмейсіз бе? менің саусақтарым әлі күнге дейін әкпен күйіп тұр. жоқ, мен оларды тастай алмаймын, қолым көтерілмейді. 102

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Алгебра
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота