В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

1. 1. Когда используется время Present Continuous? Напиши схему «-», «+», «?» предложения 2. Выполни задание She (drink) coffee. (-) I hate ……. (wait). It was difficult ………… (answer) her question. Harry … television every day. a) Is watching b) Watch c) Watches d) Are watching

2. 1. Назовите слова времени Present Simple. Напиши схему «-», «+», «?» предложения 2. Выполни задание Kate and Nick (play chess). (+) They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)! No, I … the newspaper at the moment. a) Am not reading b) Don’t read c) Don’t reading d) Amnt reading

3. 1. Когда используется время Past Simple? Напиши схему «-», «+», «?» предложения 2. Выполни задание Lena( swim) a lot.(+) I hate ……. (wait). It was difficult ………… (answer) her question. Ann … French at all. a) Isn’t speaking b) Not speaks c) Doesn’t speaking d) Doesn’t speak

4. 1. Напиши схемы построения предложений в Past Continuous. 2. Выполни задание What subject (you, study) when I called you yesterday? They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)! They … pictures of the shoplifter while she was stealing CDs. a) took b) take c) were taking d) Is taking

5. 1. Когда используется время Present perfect? Напиши схему «-», «+», «?» предложения 2. Выполни задания She (work) here since 2006. They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)! No, I … the newspaper at the moment. a) Am not reading b) Don’t read c) Don’t reading d) Amnt reading

6. 1. Когда используется время Present perfect? Напиши time expressions. 2. Выполни задания My sister met my boyfriend a year ago. (know) Ann … French at the last le . a) Isn’t speaking b) Not speaks c) Doesn’t speaking d) Doesn’t speak

7. 1. В чем разница между Will / to be going to/ present continuous? 2. Выполни задания It is cloudy. It ……(be) rain. They … for us near the door. a) Are waiting b) Waits c) Is waiting d) Am waiting

8. 1. Назови глаголы, после которых идет герундивная форма глагола 2. Выполни задание I hate ……. (wait). It was difficult ………… (answer) her question. They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)! We won’t play tennis if it rain. I’m happy if I pass the test.

9. 1. Назови глаголы, после которых идет инфинитивная форма глагола 2. Выполни задание I hate ……. (wait). It was difficult ………… (answer) her question. They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)! We won’t play tennis if it rain. I’m happy if I pass the test.

10. 1. First conditional Напиши схему «-», «+» предложения 2. Выполни задания: -исправь предложения We won’t play tennis if it rain. I’m happy if I pass the test. If John …(win) the lottery, he …(go) to New Zealand. They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)!

11. 1. Second conditional Напиши схему «-», «+» предложения 2. Выполни задания: He …(be) happier if the sun shone. If he … (leave) his job, he wouldn’t have to go out in the rain! They wanted ……………….(discuss) the contract. Please, avoid (speed)!

12. 1. Third conditional. Напиши схему «-», «+» предложения 2. Выполни задания If Sheila ……….(live) in the city, she ………(walk) to work. Claire definitely won’t leave/ won’t leave definitely/ won’t definitely leave school this year. Harry … television every day. a) Is watching b) Watch c) Watches d) Are watching

13. 1. The passive. Напиши схему «-», «+» «?»предложения 2. Выполни задания: If Sheila ……….(live) in the city, she ………(walk) to work. Claire definitely won’t leave/ won’t leave definitely/ won’t definitely leave school this year. were/ the walls/ painted/ in 1998/ James/ by removed / will be/ the castle/ next year was/ who / by/ it/ by/ made?

14. 1. В чем разница между can/ must/have to. Какова форма этих слов? 2. Выполни задание: We ….. do my homework on Friday. I ……. speak English when I was three. My grandad doesn’t hear me. He ….. be deaf. Be quiet – you …. wake the baby. Dasha has got many cats. She ….. be cats lover.

15. 1. Какие модальные глаголы вероятности вы знаете? 2. Выполни задания: We ….. do my homework on Friday. I ……. speak English when I was three. My grandad doesn’t hear me. He ….. be deaf. Be quiet – you …. wake the baby. Dasha has got many cats. She ….. be cats lover.

Показать ответ
Ответ:
cstslp0ahrl
cstslp0ahrl
09.01.2020 18:12
A gift is not just given to someone on Christmas or a birthday, it's given year round for any special occasion when someone does something special. Gift show to the people that they are loved and gifts are given for a reason.It also helps bringing people closer together.
The gift is available in many different price ranges.It helps make people feel closer when they are far away.

I think we remember special gifts we’ve received because these gifts often are part of a special memory for us.It may be a memory of someone special we’ve cared deeply about. Gifts from other people can make us feel joy every time we look at them.A gift from our parents, makes us feel loved each time we see or use it.A gift from a good friend is a reminder of all the good times we’ve shared.A gift received in childhood may remind us of a passionate hobby that’s now boxed in the attic. A gift received when we left a job may bring to mind the first career we bad, now that we’re on our third or fourth.

The gifts that are important to us are the ones that remind us of family, friends and happy times.
0,0(0 оценок)
Ответ:
87009522377
87009522377
25.09.2020 03:09
Недавние трагедии напоминают нам о том, как темные и ужасные места средней школы могут быть для некоторых из наших детей, если они вынуждены полагать, что они не вписываются. В школьные годы совпадают с огромными физическими и социальными изменениями подросткового возраста. Изменения в голосе, теле и форме, которые вызывают сильные чувства самосознания и сомнения в себе.
Чтобы справиться с этими тревогами, подростки быстро формируют субкультуры, которые гарантируют им, что они не одиноки. Эти маленькие группы затем принимают поведение, речевые узоры и вкусы в одежде и музыке, которые они используют в качестве критериев, чтобы судить о том, кто «находится» и кто «вышел». Эти клики являются одновременно причиной и излечением подростковой незащищенности.
Любая средняя школа будет содержать множество субкультур, таких как шутники, готы, металлические головы, преппи или фигуристы. Название может отличаться, но все в школе узнают, кто принадлежит. У каждой группы будет «Альфа-мужчина» (мальчик, который является бесспорным лидером) и, возможно, «Альфа-женщина».
В мире средней школы будут те, кого уважают, и тех, кого широко ненавижу, и большинство детей узнают, что лучше не торчать. Атлетическое мастерство дает престиж студентам-мужчинам, библиотечный клуб - нет. Обычная физическая красота и хорошее чувство моды - это призовые качества для женщин. Девочки разрешают своим сверстникам получать хорошие оценки, но быть умным мальчиком может быть недостатком. Сильный антиинтеллектуальный поток существует в большинстве средних школ.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота