2. 7.57 ] Use the phrases to complete the sentences. It's ... It's • fun exciting • difficult • boring • thrilling . relaxing dangerous tiring • amazing expensive I like because I don't like .. because
Дать собственную интерпретацию этих событий. То, что происходит на самом деле? Какие символы чувство? Модель: Она улыбнулась, он нахмурился.- Она узнала его и хотел привлечь к себе его внимание. Он понял, что она хотела, и пытался вспомнить ее. 1. Он закрыл глаза, но когда он открыл их, его лицо просветлело.- 2. Она устала, но, конечно, она имела в виду.- 3. Она подняла вуаль.- 4. В этот момент он вытащил Российской портсигар из кармана.- 5. "Да, я прекрасно знаю, что вы имеете в виду, - сказала она.- 6. Там был лишь намек на насмешку в его голосе, или это ее воображение? Она не могла быть уверена.- 7. Он посмотрел на нее. “Ты не пойдешь?” - 8. Пока он говорил, она подняла голову, как будто она выпила чего-нибудь, странный зверь в груди начал мурлыкать... - 9. “Да, - выдохнула она. “Точно так же. Я так же одинок, как никогда.” - 10. И тогда он спросил официантку за его счет. “Но крем не трогали", - сказал он не взимать с меня за это”
Conflicts of parents and adolescents: causes, content, function This is largely due to the higher overall level of conflict in modern society. Variety of conflicts are an inevitable product of a complex and contradictory process of social interaction, which makes society as a whole and each individual faced with the need to solve them. System of relationships with teachers complicated adolescents compared with younger students , to replace the unquestioned authority of teachers comes differentiated attitude towards them - if younger students automatically expressed their respect for the teacher , in the case of adolescents authority he needs to win .If the teacher does not see the efforts in the field of adolescent self-development , it is strongly hurt their self-esteem and leads to frustration .Nature of communication student primary school teachers and subjective attitude towards him changes during adolescence.
Модель: Она улыбнулась, он нахмурился.- Она узнала его и хотел привлечь к себе его внимание.
Он понял, что она хотела, и пытался вспомнить ее.
1. Он закрыл глаза, но когда он открыл их, его лицо просветлело.-
2. Она устала, но, конечно, она имела в виду.-
3. Она подняла вуаль.-
4. В этот момент он вытащил Российской портсигар из кармана.-
5. "Да, я прекрасно знаю, что вы имеете в виду, - сказала она.-
6. Там был лишь намек на насмешку в его голосе, или это ее воображение? Она не могла быть уверена.-
7. Он посмотрел на нее. “Ты не пойдешь?” -
8. Пока он говорил, она подняла голову, как будто она выпила чего-нибудь, странный зверь в груди начал мурлыкать... -
9. “Да, - выдохнула она. “Точно так же. Я так же одинок, как никогда.” -
10. И тогда он спросил официантку за его счет. “Но крем не трогали", - сказал он не взимать с меня за это”
System of relationships with teachers complicated adolescents compared with younger students , to replace the unquestioned authority of teachers comes differentiated attitude towards them - if younger students automatically expressed their respect for the teacher , in the case of adolescents authority he needs to win .If the teacher does not see the efforts in the field of adolescent self-development , it is strongly hurt their self-esteem and leads to frustration .Nature of communication student primary school teachers and subjective attitude towards him changes during adolescence.