В тот момент они увидели высокого мужчину. Он выглядел очень сердитым. Он подбежал к ним и закричал: - Что вы тут делаете? В зоопарке запрещено забираться на деревья! - Но мы не залезаем на деревья! Мы охраняем своего питона! - ответили дети. Смотритель зоопарка опустил глаза на траву и увидел питона. Теперь все поняли, что это был очень длинный и толстый питон. - Ах, дорогие детишки, простите большое. Можете мне отнести этого питона обратно в клетку? - спросил смотритель. - Да, можем! - закричали дети. И каждый, кто был в этот день в зоопарке, мог видеть забавную цепочку из людей - первым был смотритель зоопарка, вторым был Толстяк, третьим и четвертым были Медляк и Буян, пятым и шестым были Весельчак и Остряк, а седьмым - Забияка. Они шли друг за другом, и каждый из них держал в руках длинное туловище питона.
P.S. Перевод выполнен исходя из текстов (в файлах)
1. Have you ever been angry with a shop because they sold you a faulty product and refused to replace it? Maybe you feel you overchadged for a product or service but no one paid attention to your complaints?OVERCHARGE
2. Luckily, there are several consumer organisations that ensure your rights as a consumer are protected.
3. Some of these organisations help consumers by educating them about their rights.
4. Others, advise consumers on what they should do if they are not happy with a purchase they have made or the treatment they have received in a shop, a service and so on.
5. There are also organisations whose job is to make sure that consumer laws are enforced.
6. In the UK, there are several consumer organisations where dissatisfied customers can seek help. One of them is Citizens Advice, previously known as the Citizens Advice Bureau.
7. Citizens Advice is a large network of charities that offer free information and advice so as to help people who face not only consumer but also legal or money problems.
8. The service offers assistance to people since the 1930s and has become a major advice provider in the UK.
9. It is the largest charity in Northern Ireland and there alone it helps about 200,000 consumers a year.
Приходит смотритель зоопарка
В тот момент они увидели высокого мужчину. Он выглядел очень сердитым. Он подбежал к ним и закричал:
- Что вы тут делаете? В зоопарке запрещено забираться на деревья!
- Но мы не залезаем на деревья! Мы охраняем своего питона! - ответили дети. Смотритель зоопарка опустил глаза на траву и увидел питона. Теперь все поняли, что это был очень длинный и толстый питон.
- Ах, дорогие детишки, простите большое. Можете мне отнести этого питона обратно в клетку? - спросил смотритель.
- Да, можем! - закричали дети. И каждый, кто был в этот день в зоопарке, мог видеть забавную цепочку из людей - первым был смотритель зоопарка, вторым был Толстяк, третьим и четвертым были Медляк и Буян, пятым и шестым были Весельчак и Остряк, а седьмым - Забияка. Они шли друг за другом, и каждый из них держал в руках длинное туловище питона.
P.S.
Перевод выполнен исходя из текстов (в файлах)
1. Have you ever been angry with a shop because they sold you a faulty product and refused to replace it? Maybe you feel you overchadged for a product or service but no one paid attention to your complaints?OVERCHARGE
2. Luckily, there are several consumer organisations that ensure your rights as a consumer are protected.
3. Some of these organisations help consumers by educating them about their rights.
4. Others, advise consumers on what they should do if they are not happy with a purchase they have made or the treatment they have received in a shop, a service and so on.
5. There are also organisations whose job is to make sure that consumer laws are enforced.
6. In the UK, there are several consumer organisations where dissatisfied customers can seek help. One of them is Citizens Advice, previously known as the Citizens Advice Bureau.
7. Citizens Advice is a large network of charities that offer free information and advice so as to help people who face not only consumer but also legal or money problems.
8. The service offers assistance to people since the 1930s and has become a major advice provider in the UK.
9. It is the largest charity in Northern Ireland and there alone it helps about 200,000 consumers a year.
Объяснение: