1. Существует два типа, известные как положительные и отрицательные заряды, которые существуют во всех и во всех вещества твердого вещества, жидкости и газа.
2. Электроны могут быть удалены из атомов и превращены в при различных электрических явлениях.
3. Положительные и отрицательные заряды друг друга в значительной степени, и никаких электрических эффектов.
4. Твердые частицы, жидкости и газы могут все электрический ток, если есть достаточно электронов или ионов.
5. Полиэтилен имеет положительный заряд и действует на отрицательные заряды бумаги.
6. Силы электростатического и между объектами вызваны связанными с ними полями .
7. Сила пропорциональна зарядам, а пропорциональна квадрату расстояния между ними.
Most people who have come across computer games have a pastime either negatively or positively. Indifferent, in general, a little. And for many years now, disputes between opponents and supporters of computer games have not subsided, and the most diverse arguments are given. Sometimes you wonder what kind of logical chains are being built. And basically both sides rest on moments related to the psyche, society, and personal development. Let's try to figure out what psychologists think about video games.
In the US, 99% of boys and 94% of girls regularly play video games. Of these, 97% spend at least an hour a day on this. Five years ago, the total revenue of the gaming industry exceeded $ 25 billion a year, and games themselves have long been an integral part of pop culture.
?
Объяснение:
1. Существует два типа, известные как положительные и отрицательные заряды, которые существуют во всех и во всех вещества твердого вещества, жидкости и газа.
2. Электроны могут быть удалены из атомов и превращены в при различных электрических явлениях.
3. Положительные и отрицательные заряды друг друга в значительной степени, и никаких электрических эффектов.
4. Твердые частицы, жидкости и газы могут все электрический ток, если есть достаточно электронов или ионов.
5. Полиэтилен имеет положительный заряд и действует на отрицательные заряды бумаги.
6. Силы электростатического и между объектами вызваны связанными с ними полями .
7. Сила пропорциональна зарядам, а пропорциональна квадрату расстояния между ними.
Most people who have come across computer games have a pastime either negatively or positively. Indifferent, in general, a little. And for many years now, disputes between opponents and supporters of computer games have not subsided, and the most diverse arguments are given. Sometimes you wonder what kind of logical chains are being built. And basically both sides rest on moments related to the psyche, society, and personal development. Let's try to figure out what psychologists think about video games.
In the US, 99% of boys and 94% of girls regularly play video games. Of these, 97% spend at least an hour a day on this. Five years ago, the total revenue of the gaming industry exceeded $ 25 billion a year, and games themselves have long been an integral part of pop culture.