2. Составьте вопросительные предложения, используя І или ІІ тип условных предложений и используя ключевые опорные реплики. Образец предоставляется. There is a good documentary on TV tonight. (possible)
What will you do if there is a good documentary on TV tonight? – I’ll definitely watch it.
You find a burglar in your office. (unlikely)
What would you do if you found a burglar in your office? – I would call the police.
1. Your secretary doesn’t work hard. (possible)
2. You are a president of your country. (unlikely)
3. You can speak perfect English. (possible)
4. You find a wallet with a lot of money with it. (unlikely)
5. You don’t have to work today. (unlikely)
6. You have your own island in the Caribbean. (unlikely)
7. You want to help a charity. (possible)
8. You can fly to Mars on the Space Shuttle. (unlikely)
9. You have the evening free. (possible)
10. You don’t know what to give your friend as a birthday present. (possible)
11. You have just got a job in Tokyo. (unlikely)
12. You are going to spend € 10.000. (unlikely)
Я предположу
1. D ( Самое первое предложение, она была в дороге 10 часов и наделась что лагерь их приветствует и она пойдет на мягкую кровать)
2. B (в тексте говорится про озеро, так же "I've never ridden in a such AMAZING place)
3.A ( В тексте она говорит что занималась скалолазанием и волейболом. Так же что она не сильна в драме или же настольных игр, поэтому пошла на классы готовки)
4.D ( тут вообще странно так как в тексте говориться что она переписывалась с Ингрид, но про фото не слова, так же о том что Ингрид гостила у нее,или же что родители оказались в больнице, ну и то что она сотворила что-то для родителей тоже нет, поэтому я предполагаю что вариант D больше подходит, возможно я где-то ошибаюсь)
5.B ( I'll tell you the anwer in two words: EXHAUSTED AND FUN! (Я скажу вам в двух словах: уставшая и веселая. Итого вариант B подходит как это был очень хороший опыт)
3. vocationally focused-students on this course wil study only those subjects that are usefull for their future job, no extra ones for general knowledge
conventional entry requirements- needs of the university which students face when entering a course. (for example school diploma)
work based learning - students don't study a subject by a course book, they study it in the process of work
prior knowledge-to have the idea of a subject before before studying it at university
in course assesment- tests during a course, so that the teacher could put you a mark that shows how well you know the material you study
a sustainable growth-constantly developing or improving