3. complete the conversation. use the present simple or present continuous.lisa: polly! what a surprise! what (o) are you (you / do) here in york? polly: hi, lisa! i (1) (buy) a new guitar. do you remember theband i'm in? well, we (2) (play) at the sports club inhathern every saturday night.lisa: great! that's fantastic! polly: yes. what about you? what (3) (you / do) these days? lisa: 1( (still / study) architecture - this is my final year.at the moment i (5) (work) in an architect's office toget some work experience. listen, i sometimes (6) (go)home to hathern at the weekend. can i come and listen to you and yourgroup? polly: of course! there's a great atmosphere at the club! everyone knows thesongs and people ) (dance) too. we usually (start) playing at eight o'clock.lisa: i'll definitely see you soon, then, polly! (8)
Я предположу
1. D ( Самое первое предложение, она была в дороге 10 часов и наделась что лагерь их приветствует и она пойдет на мягкую кровать)
2. B (в тексте говорится про озеро, так же "I've never ridden in a such AMAZING place)
3.A ( В тексте она говорит что занималась скалолазанием и волейболом. Так же что она не сильна в драме или же настольных игр, поэтому пошла на классы готовки)
4.D ( тут вообще странно так как в тексте говориться что она переписывалась с Ингрид, но про фото не слова, так же о том что Ингрид гостила у нее,или же что родители оказались в больнице, ну и то что она сотворила что-то для родителей тоже нет, поэтому я предполагаю что вариант D больше подходит, возможно я где-то ошибаюсь)
5.B ( I'll tell you the anwer in two words: EXHAUSTED AND FUN! (Я скажу вам в двух словах: уставшая и веселая. Итого вариант B подходит как это был очень хороший опыт)
3. vocationally focused-students on this course wil study only those subjects that are usefull for their future job, no extra ones for general knowledge
conventional entry requirements- needs of the university which students face when entering a course. (for example school diploma)
work based learning - students don't study a subject by a course book, they study it in the process of work
prior knowledge-to have the idea of a subject before before studying it at university
in course assesment- tests during a course, so that the teacher could put you a mark that shows how well you know the material you study
a sustainable growth-constantly developing or improving