A - For many people, life is about working and having a lot of money and possessions. Without these things, your life isn't supposed to be very good. Some people disagree, however. Paul Cortez is one young person who lives an ‘alternative lifestyle’. B - Paul lives in a very expensive city, London, but he doesn't mind not having money. He stays in a squat. It's not his home and he doesn't pay rent money. In many countries, this is not allowed, but in the UK, it's not illegal. He normally spends less than £1 a day.
C - Paul doesn't use public transport, and he hasn't got a car. He always rides a bicycle. It's cold in the winter, but I prefer it,' he says.
D - Paul doesn't have a paid job, but he's not bored. He is allowed to study very cheaply, because he hasn't got a job. He also works at a. charity shop. He meets some fascinating people there.
E - Paul says that local cafés and supermarkets throw away a lot of good food, and he eats this. On a typical day, he has sandwiches and fresh fruit. Does he miss his favourite foods and drinks? 'Well, a really good coffee, maybe!' he says.
Read the text again. Match questions 1-4 with paragraphs A-E.Сопоставьте вопросы к каждому тексту!
1.What do we want from life?
2.How does he travel?
3.What about food?
4.How does he do it?
5.What does he do all day?
6.Does he miss favourite foods and drinks?
7.Does he spend £1 a day?
Они не были железнодорожными детьми, чтобы начаться. Я don''t предполагают, что они когда-либо думали о железных дорогах кроме того, как средство добирания до пантомимы, Зоологических Садов и Мадам Tussauds. Они были только обычными пригородными детьми, и они жили с их отцом и матерью в обычной кирпичный-противостоят вилле, с цветным стаканом в парадной двери, плиточное прохождение, которое было названо залом, ванная с не и холодная вода, электрические звонки, Французские окна, большое количество белой краски, и каждый
...Мать не тратила все ее время, наносящее тупые визиты притупить дам, и сидя тупо в домашний дождался тупые дамы, чтобы нанести визиты к ней. Она была почти всегда там, готовый играть с детьми, и читаются к ним, и им, чтобы сделать их домашние уроки. Кроме этого, она привыкла писать истории их, пока они находились в школе, и читали их вслух после чая, и она всегда изготовляла забавные куски поэзии на их дни рождения и для других больших случаев, заново как например обставление