Какой совет вы бы дали джери Прочитайте текст и скажите, какой совет вы могли бы дать Джерри.
Это факт, что только один человек из четырнадцати миллионов выигрывает в лотерею. К сожалению, знание этого факта не останавливает людей от азартных игр. Люди всех возрастов играют в азартные игры. Многие подростки становятся жертвами этой зависимости. Это история Джерри:
«Я начал делать ставки на американский футбол. Я играл на всех видах спорта. Сначала я преуспевал. Каждый день я не мог дождаться того момента, когда получу спортивную страницу, чтобы увидеть, на кого делать ставки. Затем я открыл для себя азартные игры в интернете. Я не спал всю ночь, и я чувствовал сонливость и усталость в школе. Я начал терять деньги, но я все равно не мог перестать играть в азартные игры. Я использовал кредитные карты моих родителей, чтобы играть в онлайн-игры. Когда кредитные кампании начали звонить домой, у меня был долг в тысячу долларов. Я знаю, что поступаю неправильно, но я не знаю, как заставить себя остановиться играть в азартные
игры ».
• почему азартные игры опасны;
• что заставляет молодых людей играть в азартные игры;
• что можно сделать для того, чтобы не стать игроком или перестать играть в азартные игры.
написать кратко
My teaching philosophy is to be passionate, enthusiastic, and engaging every time that I give a lecture so students are excited to learn more about the topic and become active learners. I don’t try to be the favorite teacher. Instead, I want to help the students to become self-sufficient, as scientists and physicians at the forefront of the field for the next half-century. I am most proud when I can make a positive difference in someone’s academic career and see the amazing accomplishments of those whom I have mentored. I truly believe that the future is in the hands of the students we lead toward careers as scientists and physicians. While in research we are only as good as our last experiment, the students we mentor and their future students are a legacy that will endure. Finally, Henry Ford once said, “anyone who stops learning is old, whether at age 20 or 80”. I truly believe learning is a lifelong process and my role as an educator is to instill lifelong learning in all my students
1. Nina (celebrated) her birthday yesterday. Her room looked beautiful, there (were) many flowers in it. When I (came) in, somebody (was playing) the piano, two or three pairs (were dancing). 2. Listen! Somebody (is playing) the piano. 3. I (like) music very much. 4. When I (looked) out of the window, it (was raining) heavily and people (were hurrying) along the streets. 5. What were you (doing) at seven o'clock yesterday? - - I (was having) supper. 6. When I (came) home yesterday, I (saw) that all my family (were sitting) round the table. Father (was reading) a letter from my uncle who (lives) in Kiev. 7. Where were you yesterday? — I (was) at home the whole day. — How strange. I (rang) you up at two o'clock, but nobody (answered). — Oh, I (was) in the garden. I (was reading) your book and (did not hear) the telephone. 8. What were you (doing) at five o'clock yesterday? — I (was working) in the library. — I (was) there, too, but I (did not see) you. 9. Yesterday I (was working) at my English from five till seven. 10. It (was raining) the whole day yesterday. 11. Where is your sister now? — She (was) in her room. She (was doing) her homework.
Объяснение: