Коммуникативность является главным качеством, которое важно для нанимателя. Эффективное деловое общение начинается с задания правильных вопросов, чтобы понять потребности и пожелания клиента, и иметь возможность рекомендовать подходящие ему товар или услугу. Хорошим советом будет сказать, сделать паузу, а затем слушать. Предложить, что необходимо, а затем сделать паузу, чтобы позволить собеседнику подумать и затем отреагировать на полученную информацию. При среднем количестве 1800 сообщений, отправляемых работником через записки, по телефону, через электронную почту, по факсам и при личных встречах, важно выслушать и понять собеседника и сообщить ему чёткую информацию.
Isaw this movie when i was a teenager. since then, i have not seen him. 2. in recent years, she does not eat anything sweet. she loses weight. 3. they met many years ago. it was their only meeting. they are no longer met. 4. yesterday, he made a heroic act. 5. so far, i have not done anything special. 6 - have you been here? - and we did not leave, we are here for a few hours. 7. they had a long 151 we met, but then parted. 8. i have not met with friends. 9. we have been doing repairs, ten years ago. 10. they have not repaired the apartment. 11. once upon a time, long ago, he told me this story. 12. we recently did not speak with you. what's up? 13. they have been here a very long and left an hour ago. 14. they have not visited us. we missed him. 15. we met the other day. they are fine. 16. let's meet a few days ago, right? 17. it happened a few days ago, two or three days ago. 18. one of these days you will receive our final response.