Напиши рекламу для тематического парка, который ты посетил или о котором ты слышал. Включи название, место расположения, и что ты там можешь сделать или увидеть. Используй образец в качестве примера (40-50 слов).
Образец:
Tokyo
Go on the Jungle Cruise, explore tiny worlds, go on a water ride at Splash Mountain and eat a home-cooked meal at Grandma Sara's Kitchen.
Before you return to the real world make sure:
you have shaken hands with your favourite cartoon characters,
you have explored the Haunted Mansion and you've come across some ghosts,
you have flown with Peter Pan in a pirate ship through the night skies,
you have ridden the Toontown rollercoaster, you have gone on a rocket journey in a StarJet.
Отправься в круиз по джунглям, исследуй маленькие миры, отправься в путешествие по воде на Горе Сплэш и попробуй домашнюю еду в Кухне Бабушки Сары.
До возвращения домой удостоверься в том, что:
ты руку своему любимому мультяшному персонажу,
ты исследовал Поместье с Привидениями и наткнулся на одно из привидений,
ты плавал с Питером Пеном на пиратском судне по ночному небу,
ты покатался на американских горках Toontown,
ты отправился в путешествие на ракете StarJet.
Territory "Territorial influence" of an institution can extend to the entire city or to a specific area. It is necessary to determine in an extremely objective way the territory from which the target audience will arrive at the institution: from which districts of the city, from which streets and even houses. Objectivity consists in realistically assessing the possibility and desire of the potential audience to spend certain time and energy on get to a restaurant (cafe, bar, fast food, etc.). For example, a restaurant located on the outskirts cannot count on an audience living or working on the other side of the city, unless, of course, it is exclusive, special for its segment. Having determined the territorial aura of the restaurant's "influence", it is possible to identify the target audience, to determine for what purpose it is in the given area (lives, works, studies, walks, makes purchases, visits attractions, drives by to another area of the city or another city, etc.) .d.