В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

Напишите письмо жалобу на ресторан. соблюдая все правила по созданию таких писем. нужно письмо как минимум 9 предложений. заранее

Показать ответ
Ответ:
iordanaurikap06yjs
iordanaurikap06yjs
20.06.2020 01:55
Dear Sally's Restaurant, 

I'm writing to express my dissatisfaction with the service of your restaurant I have recently visited. I had business lunch with my colleagues there. Although the restaurant was advertised  as the best in this area, it was well below the standard I expected. 

My most serious complaint is the service we have got in the restaurant. Waiters paid no attention to the clients. Besides, they were insolent to all of them and we had to wait 40 minutes before being served.
Moreover, the food was undercooked and really cold. So, we left it unfinished.

To resolve the problem. I insist on a full refund  or I will have no choice but to take further legal action. I hope you will settle the matter amicably.
Thank you for taking the time to read this letter. Please contact me at the address above or phone.

Sincerely, 
Colin Taylor
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота