Нужен хороший перевод этого текста, unit i the earliest passenger cars the first passenger cars were similar to stage coach bodies mounted , upon flanged wheels. for many years passenger cars continued to resemble coaches drawn by horses. then these coaches were gradually made longer as more and more people began to travel by railroads. but they were still very small and extremely uncomfortable compared to the cars now used on railroads. the first passenger cars that looked somewhat like today ears were built about 1840. those cars had a long body similar to the body of modern cars. the body was built up from a heavy platform or under-t‘rame. two swivel trucks supported the car body in almost the same manner as we find today. inside the car was open from end to end so that passengers and trainmen could walk along the length of the car. the seats were arranged in rows along either end of the car. washrooms were provided at the ends of the car and each side of the car had a long row of glass windows. these cars were a great improvement over the first cars, for railroads began to carry more passengers in a single train. besides that. the increased comfort made it possible for passengers to travel longer routes between important stops. during the 19th century passenger cars continued to be made longer and larger and more comfortable inside. unfortunately, the safety of passenger cars did not develop as fast as their comfort.
ответ:
первые легковые автомобили были похожи на установленные кузова
на фланцевых колесах. в течение многих лет легковые автомобили продолжают переселять автобусы, запряженные лошадьми. затем эти тренеры были постепенно сделаны
дольше, так как все больше и больше людей стали путешествовать по железной дороге. но они
были еще маленькие и крайне неудобные по сравнению с машинами
сейчас используется на железных дорогах.
фиеста легковых автомобилей, которая выглядела как сегодня, была ушами
построен около 1840 года. эти автомобили имели длинный кузов, похожий на кузов
современные автомобили. тело было построено из тяжелой платформы или подрамника. два поворотных грузовика
манере, как мы находим сегодня. внутри машина была открыта от начала до конца, так
чтобы пассажиры и железнодорожники могли идти по всей длине машины.
места были расположены вдоль обоих концов автомобиля. санузлы были
предусмотрено в конце машины и каждая сторона машины имела длинный ряд
стеклянных окон. эти машины были большим улучшением по сравнению с машинами фиесты,
по железной дороге стали перевозить больше пассажиров в одном поезде. кроме
что. чем дольше можно путешествовать
маршруты между важными остановками.
в течение 19-го века легковые автомобили все еще делались дольше
и больше и удобнее внутри. к сожалению, безопасность
легковые автомобили развивались не так быстро, как их комфорт.