Ну, первым абзацом в нескольких предложений (3-4) рассказываешь небольшую биографическую справку об этом человеке, поясняешь кто он такой и чем занимается.
Второму абзацу уделяешь тему почему ты им восхищаешься, что тебя в нем вдохновляет и чем ты хочешь быть на него похожим/ей. Ну типа знаешь, моя мамка делает офигенный супец и я хочу тоже научиться делать такой.
В заключении можно написать почти то же самое, что и во второй части. Ну, типа, этот человек является для меня авторитетом долгое время, ля тополя
2. Senior students learn to apply knowledge in practical work. 3. Medical schools train doctors. 4. Half of the students in our group always pass exams well. 5. The semester lasts three months. 6. He is engaged in teaching students. 7. Half of the students do not attend these lectures. 8. He wants to go to medical university. 9. Divide this text into two parts. 10. Our university provides good training for doctors, P. He often talks about his successes in sports. 12. I am a full-time student. 13. There is no correspondence department at our university. 14. We have vacations in winter and summer. 15. Our teacher uses new teaching methods. 16. We get a lot of important information in lectures.
Ну, первым абзацом в нескольких предложений (3-4) рассказываешь небольшую биографическую справку об этом человеке, поясняешь кто он такой и чем занимается.
Второму абзацу уделяешь тему почему ты им восхищаешься, что тебя в нем вдохновляет и чем ты хочешь быть на него похожим/ей. Ну типа знаешь, моя мамка делает офигенный супец и я хочу тоже научиться делать такой.
В заключении можно написать почти то же самое, что и во второй части. Ну, типа, этот человек является для меня авторитетом долгое время, ля тополя
2. Senior students learn to apply knowledge in practical work. 3. Medical schools train doctors. 4. Half of the students in our group always pass exams well. 5. The semester lasts three months. 6. He is engaged in teaching students. 7. Half of the students do not attend these lectures. 8. He wants to go to medical university. 9. Divide this text into two parts. 10. Our university provides good training for doctors, P. He often talks about his successes in sports. 12. I am a full-time student. 13. There is no correspondence department at our university. 14. We have vacations in winter and summer. 15. Our teacher uses new teaching methods. 16. We get a lot of important information in lectures.