1.There is book ...on the shelf. 2.There are some flowers ...in the vase. 3.There is a ball ...under the table. 4.There were some chairs ...near/next to the blackboard. 5.The armchair is ...in front of the TVset. 6.There is a fridge ...between the stove and the sink. 7.The letters are often written ...by him ...with/in a pencil. 8.The holidays will begin ...in a week. 9.Sometimes lectures are not attended ...by him. 10.I am walking ...in/along the street. 11.I go ...to the college every day. 12.The people are walking ...in/through the smog. 13.The girl is walking ...along/across the road. 14.We are coming ...into the room. 15. ...At that moment he saw her.16. The text was being translated ...at/during the lesson. 17.He was born ...on the 5-th of March. 18.There are many flowers ...on the window sill. 19.There is a shop ...opposite/next to the college. 20.There is a lamp ...above the table.
Уильям плакал снаружи."Ты не должен был идти домой и говорить своей сестре, что у тебя нет нужной белой кошки в корзине. Что мне теперь сказать Этель о подарке,который предназначался Мистеру Ромфорду? Что мне делать? Ты должен найти любую кошку Джинджер. Здесь должно быть много кошек на улице? - сказал Джинджер. Пошли туда снова. Итак мальчики пошли вниз по улице. Они увидели только одну кошку. Кошка сидела перед домом. Уильям и Джинджер подкрались. Кошка подошла к ним. Уильям взял кошку в свои руки и сказал открой корзину Джинджер, скорее. Если бы еще было выделено корректно, где речь людей - было бы точнее.
Если бы еще было выделено корректно, где речь людей - было бы точнее.