В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

нужно СДЕЛАТь II. Choose the correct form

1. He … this paper.

a signs b signes c sign d signd

2. Their parents … at home at this week-end.

a stayes b stays c stay d staies

3. Children … in their nursery.

a cry b cryes c cries d crys

4. Pete and Marry … the room.

a enters b enters c enteres d enteries

5. This boy … tennis.

a play b plays c playes d plaies

III. Choose the correct form

1. Is there … on the table?

a anything b something с nothing d everything

2. A blind man cannot see … .

a anything b something с nothing d everything

3. If there is … in the room you may turn off the light.

a anybody b someone с nobody d everyone

4. We must do … to help her.

a anything b something с nothing d everything

5. Would you like … coffee?

a any b some с no d every

IV. Put the verbs in brackets into the proper tense.

1. What she (to do) in the evenings? She usually (to play) cards or (to watch) TV.

2. I’m busy at the moment. I (to redecorate) the sitting room.

3. You (to enjoy) yourself or would you like to leave now? I (to enjoy) myself very much. I (to want) to stay to the end.

4. Hardly anyone (to wear) a hat nowadays.

5. How you (to get) to work as a rule? I usually (to go) by bus but tomorrow I (to go) in Tom’s car.

6. I (read) these books when I was at school. I (enjoy) them very much.

7. I (write) the letter but I can’t find a stamp.

8. The clock is slow.— It isn’t slow, it (stop).

9. We (miss) the bus. Now we’ll have to walk.

10. You (meet) my brother at the lecture yesterday?

V. Use the words in brackets to make questions.

1. (you ever / be / to South America?)

2. (you / read / any / English books?)

3. (you / live / in this town / all your / life?)

4. (how many times / you / be / in love?)

5. (you ever / beautiful / the most / what’s / country / visit?)
VIII. Change the structure of sentences using the infinitive

1. She was thrilled when she went to the concert.

2. I've heard of Tom's success. I'm happy.

3. I hear Mary singing. I am happy.

4. He passed his examinations. He's relieved.

5. I've seen you again. I'm glad

Показать ответ
Ответ:
asvpdsh
asvpdsh
24.04.2020 11:00

First of all I want to tell you that my name is Kate and I'm 15. My height is nearly 159 cm. But I'd like to be a bit taller. Well,  I’m not slim but I'm not fat either. 

I have a round face as everyone has, a bit long nose and big cheerful grey eyes. My skin is a bit pale but I like this fact, I don't like ruddy faces. I have no freckles as my friend Nina has. My forehead is open. I think I have a charming smile. 

My hair isn't very short but it's not long either. It is straight and black. I have rich hair.

I think that I look like my father and I'm proud of it.

 

 

Прежде всего, я хочу сказать вам, что меня зовут Катя и мне  15. Мой рост около 159 см. Но я хотела бы быть немного выше. Ну, я не худенькая, но я и не толстая.
У меня круглое лицо, как и у всех, немного длинный нос и большие радостные серые глаза. Moя кожа немного бледная, но мне это нравится, я не люблю румяные лица. У  меня нет веснушек как у моей подруги Нины. У меня открытый лоб.  Я думаю, у меня очаровательная улыбка.

Мои волосы не очень короткие, но это не длинные. Они прямые и  черные. У меня густые волосы.
Я думаю, что я похожа на моего отца, и я горжусь этим.

0,0(0 оценок)
Ответ:
pinashinaanna27
pinashinaanna27
24.04.2020 11:00
1) At the English lesson: we speak, listen to English records, do exercises, ask and answer questions, read texts and stories, recite poems, sing songs, make and watch presentations, watch cartoons, write letters, tests, dictations and compositions, retell texts, play games, make reports, discuss different topics, describe pictures, learn a lot of new words and grammar rules, translate words,sentences and texts, make up dialogues and much more. 
2) At the Russian lesson: we speak, listen to Russian records, do exercises, ask and answer questions, read texts, stories and novels, recite poems,  make and watch presentations,  write tests, dictations and compositions, retell texts, play games, make reports, discuss different topics, describe pictures, learn grammar rules, make up dialogues and much more. 

1) На уроке английского языка: мы говорим, слушаем английские записи, делаем упражнения, задаём и отвечаем на вопросы, читаем тексты и сказки, рассказываем стихи, поём песни, делаем презентации и смотрим их, смотрим мультфильмы, пишем письма, тесты, диктанты и сочинения, пересказываем тексты, играем в игры, делаем сообщения по теме, обсуждаем различные темы, описываем картинки, учим много новых слов и правил по грамматике, переводим слова, предложения и тексты, составляем диалоги и многое другое. 
2) На уроке русского языка: мы говорим, слушаем русские записи, делаем упражнения, задаём и отвечаем на вопросы, читаем тексты, рассказы и романы, стихи, делаем и смотрим презентации, пишем контрольные диктанты и сочинения, пересказываем тексты, играем в игры, делаем сообщения, обсуждаем различные темы, описываем картинки, учим грамматические правила, составляем диалоги и делаем многое другое.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота