ответьте на во на английском!
1. Where is the front office?
2. What kind of services does the front desk provide?
3. Where can hotel guests find the bell captain’s post?
4. Who carries the guest’s luggage in the hotel?
5. What does the housekeeper inform the front desk about?
6. What do hotel guests expect the housekeeping service to do when they stay at the hotel?
7. What kind of phones are there in a hotel?
8. What departments can the operator connect the guest with?
9. What must the hotel security department protect the guests from?
10. How can the security department help the hotel guests in case of injury?
Письмо
Задача. Напишите свой отзыв на сайте об онлайн-покупках. Это положительная или отрицательная идея? Включите любой подходящий пример из вашего собственного опыта. Вы должны следовать плану и структуре.
Используйте основные союзы для своего комментария:
• Затем, затем, после этого, или, потому что, так
• Первый, второй, наконец, например, кроме того
Используйте фразы для выражения мнения:
•… из того, что я…, Для этого…, я думаю…, По-моему….
План вашего комментария
Пункт 1:
Опишите, что сейчас происходит в мире покупок.
Выскажите свое собственное мнение и напишите, что лучше делать в Интернете или в магазине.
Пункт 2:
Объясните причины, по которым покупки в Интернете удобнее, чем в магазине.
Опишите свои примеры или примеры других людей.
Пункт 3:
Напишите, почему людям нравится делать покупки в магазине.
Пункт 4:
Напишите заключение. Предскажите, что будет в будущем с этой новой тенденцией.
Объяснение:
перевод не кидайте нарушение
2. How much people are aware of a brand. -Brand awareness
3. What a company wants people to think about a brand. -brand image
4. What people actually think about a brand? -
5. When a product doesn’t fit the company’s brand. -off-brand
6. The value (either monetary or not) that a brand adds to a product or service. -brand equity
7. When people like a brand and buy it again and again. -brand loyalty
8. When a product or service is associated with a brand. - brand identity
9. When an existing brand is used to support a new range of products. -derived brand
10. When a component of a product becomes a brand in its own right (e.g. Intel in PCs).-brand extension