Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
Я выхожу из дома и иду прямо к троллейбусной остановке. Как я живу вполне
возле троллейбусной остановки, уже через 5 минут. Я беру троллейбус, который
всегда многолюдно. Мне все тесно. Я ненавижу путешествовать в спешке
часов. Это плохо влияет на мое настроение, но когда я прихожу в колледж и вижу свою
друзья, я счастлив. Иногда пересаживаюсь на трамвай, потому что больше
комфортно. Люди садятся и выходят на остановке. При входе в него я должен
оплатить проезд. У меня есть билет, по которому я могу ездить на общественном транспорте
месяц. Покупаю билет для студентов. Сейчас много маршрутных такси. Этот
вид транспорта тоже удобный. Если у меня нет времени, я пытаюсь поймать фиксированный
маршрутное такси. Я не хочу опаздывать на первую лекцию, поэтому прихожу в колледж
за несколько минут до звонка.
По дороге в колледж прохожу мимо великолепного памятника -
Мамаев курган, привлекающий множество людей из нашей страны и из-за рубежа.
Это производит большое впечатление на посетителей, и когда туристы
тур по городу они никогда не пропустят. Итак, после долгого пути я выхожу на свой
стоп. Движение в нашем городе интенсивное, поэтому я всегда осторожен, когда
переходить улицу. Я всегда перехожу улицу в особых местах, называемых
переход и под зеленый свет. Мне не нужно переходить улицу, чтобы добраться до
колледж.