rubrics for providing information to parents on the results of summative assessment for the unit “home and away” learner’s name assessment criteria level of learning achievements low middle high recognise basic general questions without support. give basic information about themselves and others at sentence level. make up basic interrogative sentences and get information about the topic has difficulties in making exchanges with others using supporting topical vocabulary.uses grammar inaccurately.pronounces words and phrases incorrectly. speaks with frequent pauses makes mistakes in maintaining basic exchanges/ in using topical vocabulary (apartment, house, bedroom, bathroom, kitchen, dining room, living room, roof wall, window, door, small, big, beautiful, yard, floor, there is/are, the room has)/ in answering general and wh-questions. pronunciation of some words is unclear. experiences challenges in making coherent sentences, in providing appropriate grammatically correct sentences. speaks with occasional pauses maintains sufficient exchanges. confidently speaks with peers using appropriate topical vocabulary. speech is understandable and logically organized with grammatically correct sentences. makes natural pauses
каждый день люди покупают товары из магазинов, рынков интернета. некоторые продукты важны, но другие - нет.некоторые продукты необходимы, но другие не являются. продукт бренда - это то, что нам нужно, например, основная еда.продукт компании - это то, чего мы хотим, но не всегда необходимо, например, одежду с дизайнерскими этикетками или новый мобильный телефон. реклама - это важная вещь для несущественных продуктов. например, в наши дни у большинства людей есть мобильный телефон. компания мобильной связи использует рекламу, чтобы люди меняли свой телефон и покупали новый. реклама также заставляет людей выбирать особую важность. например, когда люди покупают новую пару тренеров, они часто выбирают бренд. это важно для несущественного, чтобы сделать свой бренд популярным с рекламой. посмотрите рекламу очков tommy hilfiger. люди выглядят привлекательно и круто. но привлекательна ли реклама, продукт или бренд? многие покупают продукт, потому что им нравится бренд, даже если есть похожие, более дешевые очки!
вроде она)
rubrics for providing information to parents on the results of summative assessment for the unit “home and away” learner’s name assessment criteria level of learning achievements low middle high recognise basic general questions without support. give basic information about themselves and others at sentence level. make up basic interrogative sentences and get information about the topic has difficulties in making exchanges with others using supporting topical vocabulary.uses grammar inaccurately.pronounces words and phrases incorrectly. speaks with frequent pauses makes mistakes in maintaining basic exchanges/ in using topical vocabulary (apartment, house, bedroom, bathroom, kitchen, dining room, living room, roof wall, window, door, small, big, beautiful, yard, floor, there is/are, the room has)/ in answering general and wh-questions. pronunciation of some words is unclear. experiences challenges in making coherent sentences, in providing appropriate grammatically correct sentences. speaks with occasional pauses maintains sufficient exchanges. confidently speaks with peers using appropriate topical vocabulary. speech is understandable and logically organized with grammatically correct sentences. makes natural pauses
каждый день люди покупают товары из магазинов, рынков интернета. некоторые продукты важны, но другие - нет.некоторые продукты необходимы, но другие не являются. продукт бренда - это то, что нам нужно, например, основная еда.продукт компании - это то, чего мы хотим, но не всегда необходимо, например, одежду с дизайнерскими этикетками или новый мобильный телефон. реклама - это важная вещь для несущественных продуктов. например, в наши дни у большинства людей есть мобильный телефон. компания мобильной связи использует рекламу, чтобы люди меняли свой телефон и покупали новый. реклама также заставляет людей выбирать особую важность. например, когда люди покупают новую пару тренеров, они часто выбирают бренд. это важно для несущественного, чтобы сделать свой бренд популярным с рекламой. посмотрите рекламу очков tommy hilfiger. люди выглядят привлекательно и круто. но привлекательна ли реклама, продукт или бренд? многие покупают продукт, потому что им нравится бренд, даже если есть похожие, более дешевые очки!