Прочитайте повествовательные предложения и образуйте от них побудительные предложения. А) в утвердительной форме: 1. We look up new words in the dictionary. 2. The clerk doesn’t polite with customers. 3. Mary often picks me up for walks. 4. My son reads very little. 5. Diane sleeps not enough. 6. Б) в отрицательной форме: 1. Dan eats too many sweets. 2. Nick’s children often take matches. 3. Tom goes to bed too late. 4. Your children are often naughty at the lessons. 5. Our daughter is often late for lessons. Задаайте специальные вопросы к предложениям, начиная с вопросительных слов в скобках. 1. The twins were born in June. (When…?) 2. We had a great time in Disneyland. (Where…?) 3. Mr. Black can play chess very well. (How…?) 4. The salad is not fresh. (Why…?) 5. My wife prefers juice to tea. (Who…?) 6. Tom orders Japanese food every Friday. (What…?) 7. I meet a lot of people at work. (Where…?) 8. They will have lunch at home. (Where…?) 9. The film has just started. (What film…?) 10. I have been to the doctor. (Where…?)
1. d) a lot
2. B) crime
3. c) reading
4. True
5. True
6. False
II.
“Mobile phones in our life”
Mobile phones in our lives. Let's think, you can immediately understand that everyone has them, from children to adults. Many adults give prizes to young people because they sit on the phone a lot. Although they are no better, they can sit for hours and not pay attention to their child and then be surprised at something else. Now absolutely everyone is sitting in smartphones. Most teenagers use smartphones in order to find out the necessary information or just to communicate. After all, everything is created precisely on this. There are also advantages: the child learns to write correctly when he types a message. So teenagers use their smartphones, but they do it right and necessary. Smartphones do almost no harm, and people bring themselves to this.
Объяснение:
надо перевести??? если так то.. если не так поняла, то подробнее написать
Объяснение:
СЛЕДУЮЩИЙ БОЛЬШОЙ ШОКОЛАДНЫЙ БАТОНЧИК?
Компании обычно задают людям вопросы, чтобы узнать, каким будет следующий успешный продукт,
например шоколадный батончик. Они просят людей попробовать новый шоколадный батончик.
Если(1)
людям (100%) или (2)
людям (95%) это нравится, то они могут быть уверены, что это будет успех.
Если(3)
людям (0%) это нравится, то они могут быть уверены
, что это не будет успешным. Но что, если (4)
(50%) или
людям (45%) это нравится? Ну, тогда они должны
(5)
делать больше работы и делать шоколад лучше, пока (6)
людям (70%) он не понравится. Тогда, возможно, это будет вкусный бестселлер!