В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

Прочитайте приведённый ниже текст. Преобразуйте слова, напечатанные заглавными буквами в конце строк, обозначенных номерами 26–31 так, чтобы они грамматически и лексически соответствовали содержанию текста. Заполните пропуски полученными словами. Каждый пропуск соответствует отдельному заданию 26–31.
Kelly's family loved to watch football together. Sometimes they watched college games, but normally they watched teams play. This evening was special.
PROFESSION

Two teams were playing in the final match of the .
CHAMPION

Kelly's favourite team had actually got to the final this year, which happened.
RARE

"They're going to win for sure! It will be if they lose!" Kelly thought.
FAIR

Watching the football game needed the presence of the whole family and lots of tasty food. So Kelly's mum had made barbecue meatballs. Uncle Jolyon had brought a cheese sauce and chips. Aunt Katie brought some cakes.
SPICE

When the game started, everyone cheered. It seemed to Kelly that every of her team was doing their best to win-win-win! And they did!
PLAY

Показать ответ
Ответ:
FSoxGy
FSoxGy
24.05.2022 13:08

1) motivation is closely linked to work efficiency and guides employees' behavior towards achieving company goals.

2) Satisfaction of basic material needs (for example, a good salary, safe working conditions) is one of the components of motivation.

3) Self-realization, personal growth or a desire for greater responsibility may be the main motivation for workers in highly industrialized countries.

4) Taking into account both fundamental and personal needs of the employee are becoming an essential factor in modern management.

5) By making employees responsible for multiple jobs, you can achieve better results.

6) Improving the quality of life of employees, managers try to direct the behavior of employees to achieve the goals of the company.

7) Happiness is the most powerful and basic of all the elements that attract and hold people

Объяснение:

0,0(0 оценок)
Ответ:
lssurelooxx25u
lssurelooxx25u
15.08.2021 09:33
The administrator of the hotel - it is not just responsible for the accommodation of guests. From his professionalism depends on whether the guest wants to stay at the hotel again.



profession Features

Administrator hotel is also called the French word "porter" (French portier porte door.) Because the administrator - is the person who meets the guest as soon as he crosses the threshold of the hotel.
However, the administrator responsibilities are much wider than just meeting and accommodation. Therefore, some experts are protesting against the term "porter" in relation to their profession.

The administrator registers and settles guests, takes care of the delivery of luggage to the room, explains the rules of the hotel guests, inform about additional services, gives the keys and takes them in storage when guests leave the hotel at the time. If the guest's name comes mail, the administrator handing it to the addressee.

However, many duties of the administrator are not visible to guests. For example, it keeps track of employees and leave your room, reserve a room, sees to it that they are ready to receive guests. Housekeeping, linen, etc. - It is the duty of the maid. But the administrator checks that everything was done on time. If somewhere in the burned out light bulb or in the bar of the hotel is over mineral water, he directs the staff member to the all corrected. In other words, the administrator coordinates the work of hotel services to gueохр–

 
Особенности профессии

Администратора гостиницы также называют французским словом «портье» (фр. portier porte дверь), потому что администратор – это сотрудник, который встречает постояльца, как только тот переступает порог отеля.
Однако обязанности администратора гораздо шире, чем просто встреча и размещение гостей. Поэтому некоторые специалисты протестуют против термина «портье» по отношению к своей профессии.

Администратор регистрирует и расселяет гостей, заботится о доставке багажа в номер, объясняет постояльцам правила отеля, информирует о дополнительных услугах, выдаёт ключи и забирает их на хранение, когда гости на время покидают гостиницу. Если на имя постояльца приходит корреспонденция, администратор вручает её адресату.

Правда, многие обязанности администратора постояльцам не видны. Например, он ведёт учёт занятых и освободившихся номеров, бронирует номера, следит за тем, чтобы они были готовы к приёму гостей. Уборка номеров, смена белья и т.п. – это обязанность горничной. Но администратор контролирует, чтобы всё было сделано вовремя. Если где-то перегорела лампочка или в баре номера кончилась минералка, он направляет соответствующего сотрудника, чтобы тот всё исправил. Иными словами, администратор координирует работу гостиничных служб, чтобы гостям было уютно и комфортно.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота