Однажды эта женщина стояла на этом окна и смотрел вниз, в сад. она увидела самые красивые рапунцель посадили в кровать. она выглядела такой свежей и зеленой, что она мечтала, чтобы поесть. она знала, что она не могла получить любой из его и томился от отеля. она стала выглядеть бледный и несчастный. ее муж был встревожен. он спросил, “что вас беспокоит, дорогая жена? ” “если я не могу есть некоторые рапунцель в сад позади нашего дома, я умру, - сказала она. в сумерках, человек карабкались по стены в саду волшебницы. он сжимал в руке горсть рапунцель и забрала его его жена. она сделала салат для себя и ели жадно.
1. What a brand is called. -brand name 2. How much people are aware of a brand. -Brand awareness 3. What a company wants people to think about a brand. -brand image 4. What people actually think about a brand? - 5. When a product doesn’t fit the company’s brand. -off-brand 6. The value (either monetary or not) that a brand adds to a product or service. -brand equity 7. When people like a brand and buy it again and again. -brand loyalty 8. When a product or service is associated with a brand. - brand identity 9. When an existing brand is used to support a new range of products. -derived brand 10. When a component of a product becomes a brand in its own right (e.g. Intel in PCs).-brand extension
2. How much people are aware of a brand. -Brand awareness
3. What a company wants people to think about a brand. -brand image
4. What people actually think about a brand? -
5. When a product doesn’t fit the company’s brand. -off-brand
6. The value (either monetary or not) that a brand adds to a product or service. -brand equity
7. When people like a brand and buy it again and again. -brand loyalty
8. When a product or service is associated with a brand. - brand identity
9. When an existing brand is used to support a new range of products. -derived brand
10. When a component of a product becomes a brand in its own right (e.g. Intel in PCs).-brand extension