В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
zakir2007
zakir2007
26.07.2020 16:15 •  Английский язык

Sarah: What time are you coming on Sunday, Cindy? Cindy: I'm not sure yet. There's a train from Brighton at 9.00. Ifl take that one, I'll arrive in
London at 10.20. The next train is at 9.35.
I catch that one, I won't be there until 11.25.
Sarah: Will you phone me you know which train you're catching? I'd like to meet you
at the station
you arrive.
Cindy: Yes, all right. I may phone you tomorrow. But I don't, I'll phone you on Friday
evening, OK?
Sarah: All right. What would you like to do you are here on Sunday?
Cindy: Shall we go for a walk
the weather is fine?
Sarah: Yes, all right. We could go to the zoo
you like!​


Sarah: What time are you coming on Sunday, Cindy? Cindy: I'm not sure yet. There's a train from Brig

Показать ответ
Ответ:
katyatyan2003ozrqxb
katyatyan2003ozrqxb
17.10.2022 07:49

Advertising plays a very important part in modern merchandising. The manufacturers tell the public about their new products and the stores tell the public about what products they have at what prices. Advertisements can be seen in newspapers, magazines, and on

television every day of the week. Many more advertisements are sent to customers’

homes. Today the average American adult is assaulted by a minimum of 560 advertising messages a day.

Advertising is impersonal, usually paid communication intended to inform,

educate, persuade, and remind. Advertising is a sophisticated form of communication

that must work with other marketing tools and business elements to be

successful.

Advertising must be interruptive — that is, it must make you stop thumbing through

the newspaper or thinking about your day long enough to read or hear the ad.

Advertising must also be credible, unique, and memorable in order to provide.

And finally, assuming the actual advertising is built upon a solid positioning

strategy, enough money must be spent to work a media schedule for ad frequency, the most important element for ad memorability.

Я. правда, постаралась, но не торопись принимать мой ответ как праввильный. Не гарантирую 100 процентную правильность

0,0(0 оценок)
Ответ:
londi17
londi17
29.04.2023 17:29

1. have written

2. had written

3. had read

Объяснение:

совершенное время. Оно обозначает действие, которое совершается до определенного времени в или до начала другого действия (события) в

Можно сказать, что Past Perfect — это аналог Present Perfect, только для Если в Present Perfect действие совершилось к настоящему моменту, то в Past Perfect — к некоторому моменту в

Для Past Perfect характерно использование наречий already, yet, ever, never, как и для Present Perfect. Эти наречия показывают, какое действие произошло раньше, а значит, для какого действия необходимо использовать Past Perfect.

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота