To start with, there are several perspectives on education. For example, some people believe that it is enough to finish only the secondary school, to find any work and live without worries and problems. Others think that higher education is the largest purpose in life, because they believe everybody in our country doesn't respect person who doesn't have sufficient education. I think that this is a controversial issue. On the one hand, there are families that do not have the financial ability to give an education for their children, including large families or families in which there is a low financial level. On the other hand, there are people who have received good prestigious education, but they cannot find decent work and unskilled or just don't work not with their speciality. For example, my parents were graduated the Polytechnic Institute, but they work as the sellers in the store. In conclusion, I want to say that a person chooses his own way in life by himself and often it isn't important what kind of education he has, it is more important if his life is full and interesting. Начну с того, что существует несколько взглядов на образование. Так, например, некоторые люди считают, что достаточно окончить среднюю школу, найти работу и жить без забот и проблем. Другие думают, что получение высшего образования - это самая большая цель в жизни, потому что к людям, не имеющим достаточного образования в нашей стране относятся пренебрежительно. Я считаю, что это спорный вопрос. С одной стороны, есть семьи, которые не имеют финансовой возможности дать образование своим детям, это многодетные семьи или семьи, в которых низкий уровень финансового обеспечения. С другой стороны, есть люди, получившие хорошее престижное образование, но они не могут найти достойную работы и выполняют неквалифицированную работу или просто работают не по специальности. Например, мои родители закончили политехнический институт, а работают продавцами в магазине. В заключении хочу сказать, что человек сам выбирает свой путь в жизни и часто совсем неважно, какое образование он имеет, главное, чтобы его жизнь была полной и насыщенной.
На западе страна граничит с Норвегией, Финляндией, Эстонией, Латвией и Белоруссией (Калининградская область граничит с Польшей и Литвой).На юго-западе — с Украиной;.На юге — с Грузией, Азербайджаном, Казахстаном, Монголией, Китаем и Кореей.На востоке — морские границы с Японией и США. На севере границы Российского сектора Арктики проведены по меридианам острова Ратманова и крайней северной точки сухопутной границы с Норвегией до Северного полюса.
To the west it borders with Norway, Finland, Estonia, Latvia and Belarus (the Kaliningrad region borders with Poland and Lithuania.) In the south-west - with Ukraine. On the south - Georgia, Azerbaijan, Kazakhstan, Mongolia, China and Koreey.Na east - maritime borders with Japan and the United States. In the north border of the Russian sector of the Arctic carried out through the meridians of the island Ratmanoff and the extreme northern point of the land borders with Norway to the North Pole.
On the one hand, there are families that do not have the financial ability to give an education for their children, including large families or families in which there is a low financial level.
On the other hand, there are people who have received good prestigious education, but they cannot find decent work and unskilled or just don't work not with their speciality. For example, my parents were graduated the Polytechnic Institute, but they work as the sellers in the store.
In conclusion, I want to say that a person chooses his own way in life by himself and often it isn't important what kind of education he has, it is more important if his life is full and interesting.
Начну с того, что существует несколько взглядов на образование. Так, например, некоторые люди считают, что достаточно окончить среднюю школу, найти работу и жить без забот и проблем. Другие думают, что получение высшего образования - это самая большая цель в жизни, потому что к людям, не имеющим достаточного образования в нашей стране относятся пренебрежительно. Я считаю, что это спорный вопрос.
С одной стороны, есть семьи, которые не имеют финансовой возможности дать образование своим детям, это многодетные семьи или семьи, в которых низкий уровень финансового обеспечения.
С другой стороны, есть люди, получившие хорошее престижное образование, но они не могут найти достойную работы и выполняют неквалифицированную работу или просто работают не по специальности. Например, мои родители закончили политехнический институт, а работают продавцами в магазине.
В заключении хочу сказать, что человек сам выбирает свой путь в жизни и часто совсем неважно, какое образование он имеет, главное, чтобы его жизнь была полной и насыщенной.
To the west it borders with Norway, Finland, Estonia, Latvia and Belarus (the Kaliningrad region borders with Poland and Lithuania.) In the south-west - with Ukraine. On the south - Georgia, Azerbaijan, Kazakhstan, Mongolia, China and Koreey.Na east - maritime borders with Japan and the United States. In the north border of the Russian sector of the Arctic carried out through the meridians of the island Ratmanoff and the extreme northern point of the land borders with Norway to the North Pole.