Task 2 complete the email with the past simple or past continuous of these verbs. you will need to use some verbs more than once. decide / get / give / go / happen / not hurt / play /try / want это сор
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.
1) было очень любезно с вашей стороны одолжить мне свою машину я правда
благодарен
приходите вместе со мной в фильм, вам он действительно нравится я
конечно, и я не хочу идти один
3) с напарником будет сложно, другая команда действительно
сильный, но я думаю, ты сможешь победить, если действительно захочешь
4) Извините, но этот суп называется, не могли бы вы его изменить
5) Мне жаль, что ты провалил экзамен по вождению, я знаю
ты расстроен, но ты сделал только одну маленькую ошибку, а я
уверен в своем в следующий раз
6) Приятно видеть сегодня здесь так много вас,
концерт большое что пришли, надеюсь, вам понравится
Это
Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organizing and carrying out Summative Assessment in “English” for the Grade 7 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 7 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4.
Summative Assessment Tasks for unit/cross curricular unit will allow teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can be considered as recommendations.