В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

The power of advertising over kids Advertising has an influence on everyone in one way or another, but it especially has had an influence on children. Advertising influences children’s choice of toys. If a television commercial displays children laughing and playing, children think it must be a great toy, regardless of the type. For example, my three old desperately wants a skateboard for Christmas. Every time he sees a skateboard commercial, he gets excited. He believes that if he had a skateboard, he would instantly have the same fun and skill as the boys on television. 

Another influence advertising has had is on the clothes children want to wear. Clothes from Wal-Mart and K-Mart are no longer satisfactory. Brand names such as GAP, Tommy Hilfiger, and American Eagle are much more appealing to them. My teenage daughter is constantly looking through catalogs and magazines, examining each outfit down to the last detail. She continuously wants to change her wardrobe to keep up with the latest fashion trends and most popular brand names. 

Last, advertising influences the food children want to eat. Cartoon characters are placed on boxes of foods such as crackers and cereal to influence young children. 

As long as companies to target our youth with advertising jingles, slogans, and cartoon characters, children and teenagers will continue to be influenced by the product with the most advertising appeal.

Choose T or F

1. Teens and children don’t care about the latest fashion.                                                                          T/F

2. Children want to buy products they see in the advertisement even if they don’t know what it is.        T/F

3. Companies do not use the famous cartoon characters to sell their products.                                         T/F

Показать ответ
Ответ:
crazyhack104
crazyhack104
01.01.2021 10:16

1 F

2 T

3 F

Объяснение:

1. подростки и дети не заботятся о последней моде. Т/Ф

2. Дети хотят покупать товары, которые они видят в рекламе, даже если они не знают, что это такое. Т/Ф

3. компании не используют известных героев мультфильмов для продажи своей продукции. Т/Ф

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота