Uk managers are decisive, fair-minded, relationship and safety conscious individuals,with a focus on customers and teams. uk managers are less good at managing relationships, and in particular: helping with people's problems; dealing fairly but firmly with poor perfomance; and managing individuals. french managers are good at decision making and communication american managers are authoritative, innovative, good at problem solving and decision making.american managers are less good at delegating and assigning tasks and motivating people and teams. переведите
Руководители Великобритании - это решительные, справедливые люди, отношения и люди, заботящиеся о безопасности, с упором на клиентов и команды. Менеджеры из Великобритании менее эффективны в управлении взаимоотношениями, и в частности в решении проблем людей; справедливо, но твердо с плохой работой; и управления людьми. Французские менеджеры умеют принимать решения и общаться. Американские менеджеры являются авторитетными, инновационными, хорошими при решении проблем и принятии решений. Американские менеджеры менее хороши в деле делегирования и назначения задач и мотивации людей и команд.