Відкрийте дужки за до the Future Simple, the Future Continuous or Future Perfect Tenses. 1) Don't phone me between 7 and 8. We ... Phone me after 8 o'clock. We ... (finish) dinner by then. 3) Tomorrow in the afternoon we're going to play tennis from 3 until 4.30. So at 4 o'clock we ... (play) tennis. 4) Can we meet tomorrow afternoon? – Not in the afternoon. I ... (work). 5) What would you like to eat? – I ... (have) a sandwich, please. 6) Tom is on holiday and he is spending his money very quickly. If he continues like this, he ... (spend) all his money before the end of his holiday. 7) Chuck came to Britain from the USA nearly three years ago. Next Monday it will be exactly three years. So (be) in Britain for exactly (still / do) the same job in ten years' time? 9) Jane is from New Zealand. She is travelling around Europe at the moment. So far she has travelled about 1,000 miles. By the end of the trip, she (travel) more than 3,000 miles. 10) If you need to contact me, I ... (stay) at the Lion Hotel until Friday. 11) I don't know how to use this It's quite easy, I ... (show) you. 12) (not / return) from his (have) dinner then. 2) on Monday, he three years. 8) Do you think you ... ... ... camera. Unfortunately, Sam... business trip by next Wednesday.
каждый день люди покупают товары из магазинов, рынков интернета. некоторые продукты важны, но другие - нет.некоторые продукты необходимы, но другие не являются. продукт бренда - это то, что нам нужно, например, основная еда.продукт компании - это то, чего мы хотим, но не всегда необходимо, например, одежду с дизайнерскими этикетками или новый мобильный телефон. реклама - это важная вещь для несущественных продуктов. например, в наши дни у большинства людей есть мобильный телефон. компания мобильной связи использует рекламу, чтобы люди меняли свой телефон и покупали новый. реклама также заставляет людей выбирать особую важность. например, когда люди покупают новую пару тренеров, они часто выбирают бренд. это важно для несущественного, чтобы сделать свой бренд популярным с рекламой. посмотрите рекламу очков tommy hilfiger. люди выглядят привлекательно и круто. но привлекательна ли реклама, продукт или бренд? многие покупают продукт, потому что им нравится бренд, даже если есть похожие, более дешевые очки!