Verbs to complete the text. Summer is over, autumn is here. But I still remember
my summer holidays. I can say that I enjoyed them a
lot. In June I (1) ... at home, (2) ... my friends and
(3) ... to different places of interest in my home town.
I (4)
some good books too. In July my parents
(5)
me to the south, to the sea. It (6)
the best
part of my summer holidays: I (7)
in the sea and
(8)
in the sun on the beach. In August we (9)
back home. I (10) ... the last summer month with my
grandparents in their country house.
2.Он сделал утреннюю зарядку и заправил кровать (застелил кровать)
3.Его урок начался в 8 часов утра.
4.У него по 5 уроков каждый день.
5. После занятий он он идет домой и ужинает.
6.после ужина он идет на каток.
7.Он играет в снежки и хоккей с его друзьями.
8.когда он возвращается домой, он начинает делать его уроки( домашнее задание)
9. Вечером он смотрит телевизор, играет в шахматы с его братом и читает книги.
10.в 10 часов вечера он ложиться спать.
The main task of Japanese pedagogy is to educate a member of the collective. The interests of the collective, above all the collective in which you work, are put above all else - this is the success of Japanese goods in world markets. This is taught here since childhood - to be in a group, to bring public benefit and to be responsible for the quality of what you are doing.
10 минут переводил)