В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

Виконати англійську мову карпюк 10 клас сторінка 8 вправа2​

Показать ответ
Ответ:
ПАРРА
ПАРРА
28.03.2021 20:11

The first kindergarten was established by Froebel in Bad Blankenburg in 1837. He renamed his Play and Activity Institute to a ‘kindergarten’ two years later in 1840. That Bad Blankenburg Infant school used play, games, songs, stories, and crafts to encourage children’s imagination and widen their physical and motor talents. “Kommt, lasst uns unsern Kindern leben” Come, let us live with our children’ turned into the catchphrase of the early childhood education.

Froebel’s upbringing theory had such major establishments: toys for inventive play (so called ‘gifts and occupations’). “Gifts” were objects with a fixed form such as blocks (Froebel designed a large box of 500 wooden building blocks). Their purpose was to find out the essential thought represented by the object the child played with. Occupations were based on free will and represented things that kids could shape and manipulate such as clay, sand, beads, rope etc.
Games, songs and dances were accepted by Froebel as the key for healthy activity and physical development.

Friedrich Froebel also used studying and nurturing plants in a garden for stimulating children’s interest in the nature regulations. Here we can trace the identity with the Montessori school system and Pestalozzian consideration of importance to grow up in harmony with nature.
Froebel paid much attention to preparing for further school education by training the infant innate faculties through the complimentary self expression, creativeness, collective involvement, and motor activity. He considered training of all the vivid faculties: artistic, imaginative, linguistic, arithmetical, musical, aesthetic, scientific, physical, social, moral, cultural, and spiritual, complete growth and harmonious development to be even more important than any kind of knowledge.

Froebel’s kindergarten system flourished globally as a didactic movement. Most kindergartens were organized for children of all social classes, ethnic groups and religious believes, Jewish as well as Christian. Froebel’s vision of kindergarten seems to be so familiar and proper, however it was a fresh and revolutionary look on early childhood education in his time.

0,0(0 оценок)
Ответ:
милка326
милка326
28.01.2021 17:33
Вообще понятие успеха очень многогранно. Каждый вкладывает в него свой смысл. Для одних — это деньги, для других — это счастливая семья, для третъих — душевный покой.

Если ты хочешь стать успешным, то брать чужой «шаблон успеха» не стоит. Не нужно идти «чужой» дорогой, найди свою. 

Какая бы не была эта цель: большая или маленькая. И в какой бы сфере жизни я ее не достиг. Это лично мое понимание успеха!

Подумай, можно ли человека считать успешным, если он не осуществил ни одного своего желания, не закончил ни одно начатое дело, не добился в жизни ничего из того, что планировал? Конечно, нет.

Больше всего мне нравится определение успеха от Брайана Трейси.

Успех – это прожить жизнь так, как хочется, делая то,что приносит наибольшее удовольствие, в окружении людей, которых вы уважаете и которыми восхищаетесь. В более широком смысле, успех –  это осуществить желания, надежды и стремления в каждой из сфер вашей жизни.

Брайн Трейси. Привычки на миллионы долларов

Другими словами успех — это достижение оптимального метода организации своей жизни, как в личном, так и в деловом плане.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота