В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История

Вставьте глаголы в скобках в нужную форму: present simple, present continuous или past simple. переведите текст на язык. a new survey says that currently companies are losing (lose) millions of dollars of business every year through unhelpful and impolite reception staff. the survey interviewed business people last year. over 70% of people who answered the survey said that most company receptionists (13) (fail) to greet them politely. 50% said that many receptionists often (14) (not / smile). the survey concludes that ‘the typical customer (15) (want) a receptionist to be efficient and friendly’. as one business person said: ‘after a long trip it makes all the difference if you meet a happy face.’ now, as a result of the survey, many companies (16) (re-train) their receptionists. one training manager said: ‘at the moment, i (17) (organise) customer service courses for all receptionists.’ but the survey also says that everyone in the company (18) (need) to have the skills of the friendly receptionist.

Показать ответ
Ответ:
luciatarasova
luciatarasova
25.09.2020 06:59
13 failed 14 don't smile 15 wants 16 re-train 17 am organising 18 needs 
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Английский язык
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота