Writing (a story) 16
9.5.1.1 9.53.1 9.5.7.1 Underline the key words in the rubric. Answer the
questions in the plan. Then, write your story.
Para 1: When/Where did the story start? Who was/were the main characters?
How did they feel?
Paras 2-3: What happened? (events in sequence and the climax event)
Para 4: What happened in the end? How did you feel?
перевод: В школе был еще один скучный день. Том!' крикнул мой учитель истории. Том! Том? - Это я, - сказал я. Но я сказал это в американском эфире. Класс засмеялся. Они думают, что я смешной, а учителя - нет. Они думают, что я глупый. Я полагаю, ты считаешь себя очень умным, Том, - сказал учитель истории. Но ты не умный. «Нет, сэр, - сказал я. Ниша мне улыбнулась. Она мой лучший друг. Она меня понимает. Она знает, что я не люблю историю. Но мне очень нравится наука. Это из-за мистера Робертса, нашего учителя естественных наук. Он великолепен. Нашим следующим уроком был сеанс, но в 11 часов к нам в класс вошла мисс Кей, завуч. «Доброе утро, Селасс», - сказала она. Вы все можете пойти в библиотеку Но у нас есть наука, - сказал я. - Я знаю, Том, - сказала мисс Кей. Но сегодня науки нет. Где мистер Робертс», - спросила Ниша. «Мистер Робертс дома», - сказал начальник. Почему? Я спросил. Он болен? Нет, Том, - сказал начальник. «Мистер Робертс не болен. Он здесь больше не работает. Внезапно это не стало скучным днем. Это был плохой день, очень плохой день.
Объяснение:
вопросы: 1 Кто главный герой рассказа Что вы можете о нем сказать?
2 Кто такие Ниша, мистер Робертс и мисс Кей?
3 У класса Тома сегодня нет урока естествознания. Почему бы и нет?
She is dark-skinned and there is bright blush on her cheeks. She has got thick dark hair, which is a bit tousled. The girl has got a pretty roundish face. Her eyebrows are dark and thick. She has got big brown eyes.
The girl is sitting in a light room. I think it is a dining room. Behind the girl there is a big window in a white wooden frame. Through the window we can see some leaves of the trees in the garden. The leaves are light green and yellow. The walls in the room are white. There is a big white porcelain plate on the wall next to the window with a beautiful blue pattern on it. Behind the girl we can also see a statuette of a soldier.
There are some dark brown wooden chairs in the room and a small table beside the window. The big table, at which the girl is sitting, is covered with a white tablecloth.
The girl is holding a big yellow peach in her hands. On the table in front of the girl there are three more peaches. There are also some dry maple leaves and a small knife.