В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
qwerty06151
qwerty06151
04.01.2021 19:27 •  Беларуская мова

9. паспрабуйце напісаць замалёў-
в. бялыніцкі-біруля.
ку пра ручай, крынічку, раку ці
зялёны май
возера, падобную да гэтага твора.
выкарыстайце ўжытыя аўтарам дзеясловы, якія рух
вады (бурліць, плюскоча, пераліваецца, сцякае, булькоча, вару-
шыцца), а таксама прыметнікі-азначэнні, якія характарызуюць
якасць вады і самой крынічкі (сцюдзёная, смачная, празрыстая,
крыштальная, гаманлівая). придумать текст​

Показать ответ
Ответ:
СоНя2080
СоНя2080
05.04.2022 19:56
Фразеологизмы подчеркнуты:

Сенька ніколі не любіў вучыцца. Вучоба, вядома ж, не мёд, таму хлопец на занятках кляваў носам, аніякае рады на яго не было. Настаўнікі толькі ўздыхалі і прадказвалі, што калі-небудзь Сеня на сваё нарвецца. Сеня ж толькі рагатаў у адказ.
Але на яго ліха прыйшоў час экзаменаў. Толькі пачало на дзень займацца, а Сеня ўжо стаяў пад кабінетам ні жывы, ні мёртвы і не сваім голасам прасіў у аднакласнікаў шпаргалкі. 
Але выкарыстаць іх яму не давялося. Экзаменатары не спускалі вачэй з гультая, бо на свае вочы бачылі, на свае вушы чулі, як Сеня ўвесь час вучыўся. 
Нарэшце выклікалі Сеню адказваць. Пайшоў ён, не сабраўшы розуму. Адказ на языку круціцца, а сфармуляваць аніяк не ўдаецца. Навёрз Сеня сем карабоў, што на думку прыйшло. Здаецца, нішто сабе атрымалася. Але экзаменатары вырашылі інакш: адправілі хлопца на перасдачу. Вось і знайшоў лодар прыгоду на сваю галаву. 
0,0(0 оценок)
Ответ:
koshkinaeri
koshkinaeri
11.12.2022 22:18

лексический разбор является одним из самых тяжёлых факультативных видов разбора для школьной практики. лексический разбор слова должен проводиться при лингвистических слов, словаря, словаря синонимов, антонимов, омонимов; фразеологического словаря языка и не только .

схема лексического разбора слова:

определите лексическое значение слова в контексте.

если слово многозначно, укажите другие его значения (при необходимости можно пользоваться толковым словарём языка).

установите тип лексического значения в данном контексте: а) прямое; б) переносное.

если значение переносное, охарактеризуйте вид переносного значения.

постройте синонимический ряд для слова в данном значении.

подберите антонимическую пару к данному слову.

определите, является данное слово исконно или заимствовано из другого языка.

установите принадлежность анализируемого слова к общеупотребительной лексике или лексике, ограниченной в употреблении.

определите, является ли слово устаревшим.

укажите, входит ли данное слово в состав фразеологизмов.

синтаксис

0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Беларуская мова
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота