Нада выписать словазлучэнни а)адносныя назоуники б)якасныя в) прыметныя
Пачынала шарэць. Над лесам нізка грувасціліся
снегавыя воблакі. Дарога, скаваная марозам, выве-
ла на ўзлесак.
Іду паціху і два сляды бачу: ласіны і заячы. Сля-
ды кіруюць у адным напрамку: на сярэдзіну ўзлес-
ку. Прайшоў яшчэ крыху і ладны стажок сена ўба-
чыў. А каля стажка таго лось з зайцам сілкуюцца.
Стажок сена для іх нібы сталоўка бясплатная.
Заяц, як толькі згледзеў мяне, адразу ў кусты сі-
гануў. А лось ляніва павярнуў галаву і зноў за яду
ўзяўся.
Вяртаўся з лесу і ўсё думаў пра чалавека - доб-
рага, з чулым сэрцам, які на ўзлеску для звяроў
стажок сена пакінуў (Я. Галубовіч).
Аднойчы у летнi цёплы дзень дзяучынка Алеся гуляла на квяцiстым лузе.
Там яна убачыла Бусла, Васiлька i Лянка. Яны моцна спрачалiся мiж сабою. Алеся спалохалася, таму што пачула сварку памiж iмi.
Бусел, Васiлёк i Лянок спрачалiся, хто з iх самы лепшы i прыгажэйшы на лузе. Першым выступiу напышлiвы Васiлёк, што ён самы лепшы i прыгожы. У спэчку уступiу ганарлiвы Лянок, што усё ж ён самы лепшы i прыгожы. Бусел таксама даказвау, што ён самы прыгожы i самы лепшы на лузе. Бусел казау, што у яго прыгожы доугi дзюбу, стройныя ногi, вялiкiя прыгожыя крылы, а самае галоунае – ён умее лётаць. Бо нi Васiлёк, нi Лянок лётаць не умеюць. Усе уважлiва выслухалi доказы Бусла i задумалiся.
Алеся усё гэта чула i вырашыла прыпынiць спрэчку. Яна ласкава i спакойна казала iм: «Усе вы прыгожыя i блiзкiя нам. Мы вамi усiмi шануем. Вы усе сваiм хараством упрыгожваеце наш луг. Бо так прыемна глядзець, калi на лузе важна ходзiць выдатны Бусел, растуць, квiтнеюць i смачна пахнуць прыгожыя кветкi»
Фото: из личного архива

14
Подоплека шумного покаяния Юрия Быкова содержится в знакомой, увы, коллизии – снимает он для масс, условных «ватников», и по самоощущению к ним близок, а нравиться желает либералам, «лучшим умам».
Режиссер Юрий Быков сломал законы самого популярного ныне жанра – публичного скандала вокруг вечной и модной темы «С кем вы, мастера культуры?».
Канон предполагает, что поначалу спорное произведение коллективно просматривается, , затем широко (в диапазоне от «Фейсбука» до глянца через непременное «Эхо Москвы»).
И параллельно выясняется, что у до дыр статусной критикой фильма/текста/альбома и . вдруг находится множество адептов среди, по Булгакову, «зрительской массы», а народные эксперты оценивают явление подчас куда глубже и компетентнее.
Пока на виртуальных кипят мнения и страсти, побуждая чуть ли не к рукопашной, сам художник должен быть , недоступен для комментариев, кроме непременных «что я хотел сказать, то и сказал», «всем и «жизнь прожить – не поле перейти».
Впрочем, по нынешним временам подобный долго описываемый процесс, от зачина до пересыхания русла, занимает обычно неделю. Максимум две.

Игра в прототипы демонстративно и до нахальства прозрачна (фото: ООО )
Первый канал выпустил в эфир телесериал «Спящие», снятый Быковым по сценарию Сергея Минаева, посвященный противостоянию российских и американских спецслужб: «бондиана» онлайн; сюжет стартует в Ливии мая 2013 года, мотивы Болотной и Майдана повсеместны, контекст абсолютно узнаваем, игра в прототипы демонстративно и до нахальства прозрачна.
Посмотреть его успели далеко не все, статусные говорящие головы только , чтобы всласть обличить (хотя сообщается, явно для возгонки, о «множестве критических отзывов и обвинений в пропаганде»).