Прачытайце тэкст. Раскажыце на яго аснове пра ролю маўленчага этыкету ў жыцці чалавека.
Пацвердзіце сваё выказванне канкрэтнымі прыкладамі.
Маўленчы этыкет" адыгрывае найважнейшую ролю ў паспя-
ховай дзейнасці чалавека ў грамадстве, яго асобасным і прафесій-
ным росце, наладжванні моцных сямейных і сяброўскіх адносін.
Можа здацца дзіўным: навошта трэба распрацоўваць спецы-
яльныя правілы зносін, а затым прытрымлівацца іх ці парушаць.
І ўсё ж маўленчы этыкет цесна звязаны з практыкай зносін, яго
элементы прысутнічаюць у кожнай размове. Выкананне правіл
маўленчага этыкету дапаможа пісьменна данесці свае думкі да
суразмоўцы, хутчэй дасягнуць з ім узаемаразумення.
Уменне правільна ацаніць сітуацыю, пачаць і падтрымаць
размову з незнаёмым чалавекам, правільна выказаць свае дум-
кі адрознівае чалавека высокай культуры, адукаванага і інтэлі-
гентнага.
Вывучэнне норм маўленчага этыкету ў сучасным свеце пе-
ратвараецца ў практычную мэту, арыентаваную на дасягненне
поспеху ў канкрэтным акце камунікацыі: пры неабходнасці
звярнуць на сябе ўвагу, прадэманстраваць павагу, выклікаць
давер у адрасата, яго сімпатыю, стварыць спрыяльны клімат для
зносін. Аднак роля нацыянальнага маўленчага этыкету застаец-
ца важнай
веданне асаблівасцей іншай маўленчай культуры
з'яўляецца абавязковай прыметай свабоднага валодання іншай
мовай (Паводле інтэрнэт-рэсурсаў ).
Зарание извеняюсь, за букву "и", на клаве нету белорусской
Беларусь гэта вялики центр культуры, у яки уваходзяць звестки амаль усяго часу, што иснавала Беларусь. на Беларуси шмат памятникау, кожны мае сваю гисторыю и вызначнасць у культуры беларуси. Амаль у кожным горадзе есць памятник Якубу Коласу, Янке Купалу и другим дзеячам культуры. усе яны зроблены па-майстэрски з вяликай увагай да сваей працы. Гледзячы на памятниккакога нейбудь дзеяча, адразу уяуляешь сабе яго выгляд, яго твар. Гэта вельми важна для гисторыы и для маленькага пакалення, якое zix' тольки пачало знаемицца з багатай культырай беларускага народу. Мне вельми падобаюцца памятники на Беларси
Мотив действительно безыскусен: интеллигент, близорукий книжник, боится упреков в нерасторопности и трусости больше, чем смертельной опасности, он хочет соответствовать меркам старшины, то есть общей мерки долга, тягот, риска. Он хочет быть вровень с другими, иначе ему – стыдно.
После Фишера, в самый разгар боя на переезде гибнут Карпенко и Свист. О себе Карпенко не очень тревожился: он сделает все, что от него потребуется. Это надежный служака, не избалованный жизнью. Его действия в бою предрешены. А смерть Свиста наступила вследствие неравного единоборства с немецким танком: он бросил одну за другой гранаты под гусеницы, но отбежать не успел.
Повесть заканчивается, когда Василий Глечик, самый юный из шестерых, еще жив, но, судя по всему, обречен. Мысль о том чтобы оставить позицию была для него неприемлемой. Нельзя нарушить приказ комбата, его нужно выполнить любой ценой, и, конечно, присяга и долг перед родиной.
Писатель дал почувствовать, как горько, когда обрывается такая чистая и молодая, верующая в добро жизнь. До Глечика донеслись странные печальные звуки. Он увидел, как за исчезающей стаей летел отставший, видно, подбитый журавль; отчаянный крик птицы безудержной тоской захлестнул сердце юноши. Этот журавлиный крик – полная печали и мужества песня прощания с павшими и призывный клич, возвещающий о смертельной опасности, и этот мальчик потрясенно открыл для себя: ему скоро предстоит умереть и ничего изменить нельзя. Он схватил единственную гранату и занял свою последнюю позицию. Без приказа. Хорошо зная, что это конец. Не желая умирать и, не умея выживать любой ценой. Это была героическая позиция.
Герои повести «Журавлиный крик» при всем разнообразии своих характеров схожи в главном. Все они сражаются до конца, своей кровью, своей жизнью обеспечивая организованный отход батальона. Через их трагическую судьбу очень убедительно показывается трагедия первых военных лет и реалистически раскрывается неброское во внешних своих проявлениях мужество солдат, которые в конечном итоге обеспечили нашу победу.