В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Х
Химия
Д
Другие предметы
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
М
Музыка
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
У
Українська література
Р
Русский язык
Ф
Французский язык
П
Психология
О
Обществознание
А
Алгебра
М
МХК
Г
География
И
Информатика
П
Право
А
Английский язык
Г
Геометрия
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
jonlir
jonlir
15.01.2020 12:40 •  Беларуская мова

Што сiмвалiзiруе раслины: алёшына, вярба, чарот и асака? ​

Показать ответ
Ответ:
ТвояЗайка111
ТвояЗайка111
07.12.2020 03:37

Избавься от ограничений

ПОПРОБУЙ ЗНАНИЯ ПЛЮС СЕГОДНЯ

llliza

11.10.2014

Русский язык

1 - 4 классы

+5 б.

ответ дан

составить рассказ про водяного нигде не могу найти на белорусской мове

1

СМОТРЕТЬ ОТВЕТ

Войди чтобы добавить комментарий

ответ

3,4/5

22

nastyalisakovsk

хорошист

10 ответов

2.1 тыс. пользователей, получивших

Деревня начала просыпаться от ночного сна. Хозяйки затапливали печи, и шли в сарай, что бы подоить своих бурёнок. Именно в это утро по улице шёл сонный мальчик с длинным самодельным удилищем. Это был Колька Дуб, ученик 4 класса. Он усердно тёр сонные и глаза и протяжно зевал. Вскоре мальчик подошёл к небольшой речке, которая протекала за деревней.

- Ну вот, опять эти сони проспали, — со злостью подумал Колька, и начал разматывать удочку. Ещё вчера вечером он со своими друзьями договорился порыбачить ранним утром. Именно в это время можно взять хороший улов. Зацепив червяка на крючок, мальчик забросил удочку, и присел в высокой траве.

Через десять минут позади захлюпала вода, и над камышами показались две удочки.

— Тише вы, бегемоты. Рыбу распугаете, — тихо сказал мальчик и насторожился. Его поплавок начал бешеный танец по воде.

- Да мы и так тихо идём, — начал оправдываться Мишка Клушин, высокий парнишка. Он учился в одном с Колькой классе.

- А ты почему нас не разбудил? – проворчал Андрейка Малышев, низенький беловолосый мальчик из третьего класса.

- Ага. Если я своего брата не смог разбудить, то вас и из пушки не подымешь, — огрызнулся Колька, и вытащил своего первого в это утро карася.

Солнце уже высоко поднялось над землёй, и весело улыбалось своими лучами. Друзья уже достаточно много наловили рыбы, но только теперь в них проснулся азарт заправских рыбаков.

- Эй! Ну, как рыбалка? – неожиданно раздался позади голос взрослого человека. От неожиданности мальчики вздрогнули.

- Очень хорошо сегодня клюёт, — вежливо ответил Колька, увидев своего соседа, добродушного и вежливого деда Василия.

- Да я вижу, вы хорошо порыбачили, — продолжал дедушка, доставая из кармана папироску.

- Сегодня я уже килограмм шесть взял, — с важностью профессионала сказал Андрейка, и поднял своё ведёрко.

Дед Вася хитро улыбнулся. Он знал, что мальчик любит хвастануть, и решил его проучить.

- А знаете, парнишки, что в нашей речке завёлся водяной? Он решил нашу рыбку охранять. И знаете, что он начинает сердиться, когда кто–то поймает рыбу больше шести килограмм.

- Неправда, дед Вася. Вы всё это придумали. Водяного нет вообще, — важно произнёс Мишка, который прочитал очень много книг.

- Ну, мало что в книгах пишут, — улыбнулся дедушка, и начал неподалёку разматывать удочки.

В это время Андрейка вытащил небольшого карася.

- Ну, теперь берегись. Ты сейчас можешь нарушить запрет водяного. Ведь ты уже поймал шесть килограмм, а значит, этот карасик уже лишний, — поучительно сказал старик, посмеиваясь в длинные усы.

- Тогда мы хотим познакомиться с этим водяным! – с вызовом крикнул Андрейка, и посмотрел на друзей, словно ища Колька усердно вытаскивал большого карася, и на друга не ответил.

- А знаешь, Андрей… Если ты решил в сказки поиграть, то я тебе мешать не буду, — строго ответил Мишка, и уставился на свой поплавок ещё минут пятнадцать, и Андрейка забыл про водяного, увлёкшись хорошим клёвом карася.

В это время неподалеку зашуршала трава, и в воду бухнуло какое–то длинное тело. Мальчики ничего не заметили. Дед Василий увидел большую выдру, которая плыла прямо на поплавки детей.

- Андрейка! Смотри! Водяной прямо к тебе плывёт за своёй рыбой, — рассмеялся дедушка и показал на выдру рукой.

Мальчики посмотрели на речку, и замерли от удивления. Они ещё никогда не видели такого зверя, который плыл прямо на них, и громко фыркал. Всё бы было хорошо, но вдруг поплавок Андрея неожиданно нырнул под воду. Мальчик дёрнул удочку, но она перестала его слушаться. Удилище выгнулось дугой, леска натянулась, словно тетива лука. С большим трудом Андрейка смог подтянуть к себе огромного карася, который показался из воды. Но его заметила и выдра. Она громко фыркнула, и ускорила ход. Хищница, высоко выпрыгнув из воды, схватила острыми зубами добычу, и плюхнулась в воду, обдав мальчиков брызгами.

- Ой, мамочка! Караул, грабят, — завопил Андрейка, и ещё сильней начал тянуть к себе удочку. Необычный поединок между мальчиком и выдрой продолжался несколько секунд. Неожиданно зверь резко ушёл на глубину, и потащил за собой маленького рыбака. Андрейка влетел в воду, зацепив при этом своё ведёрко с хорошим уловом. Мальчик сидел прямо в воде, и с большим рёвом тащил к себе удочку. Неожиданно удилище дёрнулось вверх, и все услышали свист лопнувшей лески. Мальчик опрокинулся на спину, подымая фонтан искристых брызг.

Когда мокрый Андрейка поднялся из воды, то мальчик растерянно заморгал глазами. Его друзья визжали от смеха, словно поросята. Им вторил громким басом и дедушка, вытирая слёзы из глаз.

- Вот видишь, Андрейка. А я же тебя предупреждал. Водяной шуток не любит.

0,0(0 оценок)
Ответ:
stasiko1
stasiko1
13.11.2021 13:26
Параўнальная характарыстыка літаратурных герояў (у. караткевіч "паром на бурнай рацэ")  літаратура з’яўляецца адным са сродкаў пазнання жыцця і, перш за ўсё, чалавека. каб глыбока раскрыць характары, пісьменнікі часта ідуць па шляху супастаўлення герояў. такі прыём выкарыстаны янкам купалам у паэме «курган» пры абмалёўцы вобразаў гусляра і князя. у параўнальным плане пададзены вобразы сцёпкі і аленкі ў аповесці «на прасторах жыцця» якуба коласа. гэтым прыёмам карыстаўся і у. караткевіч пры стварэнні вобразаў пора-леановіча і горава ў апавяданні «паром на бурнай рацэ» .  абодвагероі — выпрабаваныя ў баях ваенныя ў чыне каззітанаў, якія накіраваны з ротай салдат ахоўваць адзіны паром, каб не аддаць яго ў рукі паўстанцам. у пачатку твора аўтар зазначае, што аднаму з іх, пора-леановічу, «не вельмі верылі як нашчадку сепаратысцкай фаміліі і ўраджэнцу магілёва» , таму «ў дапамогу яму» паставілі юрыя горава, карэннага русака са старой маскоўскай фаміліі, які быў паранены ў сутычцы з паўстанцаў пад ракавам і адасланы «ў тыл» на лячэнне. сімпатыі чытача, здаецца, павінны быць на баку пора-леановіча: чалавека, якому не давярае сам генерал урадавых войск. бо ці можна прыхільна ставіццаі да чалавека, роля якога — шпіёніць? але гэта толькі першае ўражанне. у. караткевіч не навязвае нам сваіх думак, а дае магчымасць разабрацца, хто ёсць хто?   вось мы бачым горава, які ў думках апынуўся ў маскве, успамінае сваю старэнькую маці, каханую дзяўчыну надзейку, марыць аб мірным жыцці. і раптам — стрэл! гэта страляў-забаўляўся з дуэльных пісталетаў пора-леановіч. горава ўразіў (каторы ўжо раз! ) яго сухі прыгожы твар, белыя валасы, бакенбарды і, галоўнае, страшнаватыя блакітныя вочы, у якіх бачная была пагарда да ўсяго. і яшчэ рэзкі шрам паўз брыво і левую скронь — адмеціна двубою. многае можа сказаць пра героя яго партрэт. пора-леановіча выдавалі вочы аўтар далей скажа: «яго нахабныя і страшныя вочы гарэлі вясёлым шаленствам» . і тут жа гораў дасць дакладную характарыстыку пора-леановічу: «чалавек, які сядзіць яго, — страшны, вельмі небяспечны чалавек, драпежнік, у якога, пэўна, зусім няма ў душы месца для так званых пакут сумлення» . і вельмі хутка мы ўпэўнімся ў гэтым.  наступная ноч выдалася «вераб’інай» . дождж паліў так, што, здавалася, паветра было менш, чым вады. вада прыбывала вельмі хутка, рака пайшла старыком. на перасцярогу бывалага салдата івана, які прапанаваў паставіць каравул на рацэ, каб не здарылася бяды з прахожымі, пора-леановіч рэагуе іранічна: «табе што да таго? няхай не суюцца ў » і калі гораў хоча неяк абразуміць пора-леановіча, гаворачы, што да свайго народа трэба адносіцца з павагай, што людзі не вінаватыя, калі дрэнна робяць улады, той адказвае, што народ — гэта быдла, якое па галаве трэба біць. і ваша, і наша, і польскае, і ўсякае. іншага яны не варты. людзей не шкадуй. ні жанчын, ні дзяцей. ідзі па трупах, і добра табе будзе.  і мы пачынаем разумець, які жудасны чалавек гэты пора-леановіч. для яго галоўнае — стаць на той бок, які выйграе. а прысяга, закон гонару — гэта не для яго. яшчэ болып поўна раскрываюцца героі апавядання пры сустрэчы з жанчынай, жонкай грынкевіча, кіраўніка паўстанцаў, якая везла памілаванне свайму мужу. адзін (пора-леановіч) ведаў, што пакаранне грынкевіча будзе выканана гэтай ноччу, і наўмысна затрымліваў жанчыну. другі (гораў), нічога не , рызыкаваў сваім жыццём, каб пераправіць жанчыну на другі бераг раз’юшанай ракі.  менавіта гэтая вераб’іная ноч паказала, якія розныя тыпы людзей увасабляюць пора-леановіч і гораў. мы ўбачылі, што адзін з іх люта ненавідзеў людзей, а другі ганарыўся сваім .  такія людзі, як капітан пора-леановіч, не павінны жыць на зямлі, — падкрэслівае аўтар, — і адмоўны герой гіне на дуэлі.
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Беларуская мова
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота