«паэта трэба слухаць душой» - фраза вядомая кожнаму школьніку. але што за сэнс крыецца ў ёй? чаму трэба ўмець слухаць менавіта душой? паэты - людзі, здольныя выказаць свае пачуцці на паперы, чаго простыя людзі часам не могуць зразумець. яны думаюць, што напісаць стихотворение- лёгка і проста. такія людзі ніколі не спрабавалі ўнікаць у сутнасць вершаў таго ж пушкіна, чэхава, маякоўскага, з яго незвычайным, завуаляваным футурыстычным стылем. ўчыталася ў радкі верша, пазнаючы аб лёсе пісьменніка, мы пачынаем разумець, якія пачуцці хацеў данесці паэт і ўжо ніколі больш не зможам застацца абыякавыя да яго творчасці. менавіта таму трэба разумець сутнасць прачытанага, умець слухаць душой і знаходзіць схаваны сэнс, даступны толькі таму, хто сапраўды можа ацаніць лірыку.
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове?
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.4. кто, по вашему мнению, виноват в том, что малое ваўчанё осталось одно?
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.4. кто, по вашему мнению, виноват в том, что малое ваўчанё осталось одно? 5.какой жизненный урок вы получили, познакомившись с этим произведением?
ответ:
объяснение:
«паэта трэба слухаць душой» - фраза вядомая кожнаму школьніку. але што за сэнс крыецца ў ёй? чаму трэба ўмець слухаць менавіта душой? паэты - людзі, здольныя выказаць свае пачуцці на паперы, чаго простыя людзі часам не могуць зразумець. яны думаюць, што напісаць стихотворение- лёгка і проста. такія людзі ніколі не спрабавалі ўнікаць у сутнасць вершаў таго ж пушкіна, чэхава, маякоўскага, з яго незвычайным, завуаляваным футурыстычным стылем. ўчыталася ў радкі верша, пазнаючы аб лёсе пісьменніка, мы пачынаем разумець, якія пачуцці хацеў данесці паэт і ўжо ніколі больш не зможам застацца абыякавыя да яго творчасці. менавіта таму трэба разумець сутнасць прачытанага, умець слухаць душой і знаходзіць схаваны сэнс, даступны толькі таму, хто сапраўды можа ацаніць лірыку.
1.откуда пошло название деревни пестунь?
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове?
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.4. кто, по вашему мнению, виноват в том, что малое ваўчанё осталось одно?
1.откуда пошло название деревни пестунь? 2.как держали себя батраки, увидев маленьких волчат в лесном логове? 3.охарактеризуйте поведение взрослых волков.4. кто, по вашему мнению, виноват в том, что малое ваўчанё осталось одно? 5.какой жизненный урок вы получили, познакомившись с этим произведением?