ona yuragi barcha vaziyatlarda uning bolalarini sevadi, hech hayot onam bir go'zal va unutilmas kun uning qo'llarida chaqaloqni oladi beri. barcha umid va umidlarni qondiradigan bolani ko'tarish istagi, shu kundan boshlab onaning barcha fikrlarini oladi va faqat bola hozir mehribon onasining yuragiga tegishli. mamma, mamma! siz bu nozik samimiy so'zlarni loyiq. men sizga qarayman va mening betashvish bolalikni eslayman. siz menga va opamga hayot berib, bizga bag'ishladingiz. qanday qilib yuragingiz bizni juda yaxshi ko'radi! afsuski, ba'zan ularning harakatlari yoki qattiq so'zlari sizni xafa qilishi mumkin deb o'ylamaymiz. sizni xafa qilganimiz uchun bizni kechir, ba'zan yomon xulq-atvorimiz haqida o'qituvchilarning sharhlarini tinglaysiz. sizning yuragingizga qanday zarar bermaslik haqida tez-tez o'ylab ko'rishimiz kerak. axir, biz olish katta, yana bizning e'tibor va sevgi kerak. biz onam bilan mehribon va muloyim bo'lishdan uyalmasligimiz kerak, sabr-toqatli bo'lish va unga ehtiyot bo'lish uchun muammo yo'q.
Диалекти́ческий материали́зм — философское направление, базирующееся на материализме и материалистическом понимании диалектики Гегеля. Основными идеями этого направления являются: первичность материального (объективного мира) и вторичность идеального (субъективного, мыслимого); всесторонняя связь и постоянное движение различных систем на основе внутренних механизмов движения и развития — постоянного преодоления неизбежных противоречий. Основой учения послужили идеи К. Маркса и Ф. Энгельса[1], развитые Лениным и другими философами-марксистами[2].
Энгельс называл эту систему мировоззрением[3] и противопоставлял её как идеалистической философии, так и всей предшествующей материалистической философии. Это мировоззрение отрицает всякое философское учение, имеющее претензию быть «наукой наук» над частными науками и существовать отдельно от практических задач.[4]
В СССР понятие обозначало теоретический аспект марксизма[5] и использовалось КПСС для официального наименования советской философии в 1930−80-х годах[6][7].
ona yuragi barcha vaziyatlarda uning bolalarini sevadi, hech hayot onam bir go'zal va unutilmas kun uning qo'llarida chaqaloqni oladi beri. barcha umid va umidlarni qondiradigan bolani ko'tarish istagi, shu kundan boshlab onaning barcha fikrlarini oladi va faqat bola hozir mehribon onasining yuragiga tegishli. mamma, mamma! siz bu nozik samimiy so'zlarni loyiq. men sizga qarayman va mening betashvish bolalikni eslayman. siz menga va opamga hayot berib, bizga bag'ishladingiz. qanday qilib yuragingiz bizni juda yaxshi ko'radi! afsuski, ba'zan ularning harakatlari yoki qattiq so'zlari sizni xafa qilishi mumkin deb o'ylamaymiz. sizni xafa qilganimiz uchun bizni kechir, ba'zan yomon xulq-atvorimiz haqida o'qituvchilarning sharhlarini tinglaysiz. sizning yuragingizga qanday zarar bermaslik haqida tez-tez o'ylab ko'rishimiz kerak. axir, biz olish katta, yana bizning e'tibor va sevgi kerak. biz onam bilan mehribon va muloyim bo'lishdan uyalmasligimiz kerak, sabr-toqatli bo'lish va unga ehtiyot bo'lish uchun muammo yo'q.
Объяснение:
слишком длинные цитаты.
Диалекти́ческий материали́зм — философское направление, базирующееся на материализме и материалистическом понимании диалектики Гегеля. Основными идеями этого направления являются: первичность материального (объективного мира) и вторичность идеального (субъективного, мыслимого); всесторонняя связь и постоянное движение различных систем на основе внутренних механизмов движения и развития — постоянного преодоления неизбежных противоречий. Основой учения послужили идеи К. Маркса и Ф. Энгельса[1], развитые Лениным и другими философами-марксистами[2].
Энгельс называл эту систему мировоззрением[3] и противопоставлял её как идеалистической философии, так и всей предшествующей материалистической философии. Это мировоззрение отрицает всякое философское учение, имеющее претензию быть «наукой наук» над частными науками и существовать отдельно от практических задач.[4]
В СССР понятие обозначало теоретический аспект марксизма[5] и использовалось КПСС для официального наименования советской философии в 1930−80-х годах[6][7].