60-mashq. Uyga vazifa. O'qing. Gaplarda qo'llangan ozlik olmoshining ma'nolarini izohlab bering,
1. O'zining ovozi oʻziga uzoqdan eshitilganday tuyuldi.
(Abdulla Qahhor) 2. O'zim ham hayronman. (Cho'lpon)
3. Qimirlamang, biroz o'zingizga keling, dedi yigit mehri-
bonlik bilan,
uyingizga o'zim kuzatib qo'yaman. (S. Zun-
nunova) 4. Qurvonbibi fotiha to'yidan keyin biroz o'ziga kelgan
edi. 5. Bu ishlarni qilgan oʻzi. (Cho'lpon)
ответ:Hamma insining yaxshi fazilatlari bólishi kerak. Bizning har bitamizda òzimizga mos fazilatlarimiz bor. Kimdir shirin sòz, va hech kimga yomon gapira ololmaydi, chunki uning vijdoni yòl qoymaydi. Kimdir esa, aksincha juda qòpol, va uning vijdoni qiynamaydi. Bizlar kundan kunga, òzimizda yangi fazilatlarni ochamiz. Kimdir kundan kunga mehribon, shirin sòz, odobli bòlib borsa, kimdir esa qòpol, odobsiz, yomon bòlib bòradi. Shundan dates olishimiz kerakki, odam qancha òzida yaxshi fazilatlarni ocha, òshancha u yaxshi odamlar bilan tanishadi, dòstlashadi, kòrishadi.
Объяснение:
Если под словом "коллектив" имеется ввиду класс, то вот несколько примеров. Можешь их как-нибудь расписать если потребуется:
Ученики моего класса делятся между собой принадлежностями.В какой-либо ситуации смогут заменить друг друга (дежурство например)Всегда выручают одноклассников, если те попали в бедуУважают старшину (если такова есть. Если нет, замени на ту "должность", которая имеется)Если у тебя есть чувство юмора, которое понимают учителя, можешь написать и это:
с решением задач и подскажем на тестах (юмора особо тут нет, просто учителя могут не так понять тебя))Вот и все. Надеюсь удачи)