7. Алган билимди бекемдөө көнүгүүсү. 1) Тексттен бир өңчөй мүчөлөрдү тапкыла. 2) Бир өңчөй мүчөлөрдү байланыштыруучу каражаттарды жана аларга
коюлуучу тыныш белгилерди ажыраткыла.
Ата Мекенди сүйүү
Кымбаттуу жаш достор! Өз эли-жериңер, Ата Журтуңар менен Мекен
таануу сабактарында да тааныштыңар. Ата-бабаңар мекендеген өрөөндүн
ой-кырын, асман тиреген тоолорун, сууларын билесиңер. Кыргыз жерибиз-
дин кооздугуна, кереметтүүлүгүнө кантип суктанбайбыз! Ар дайым көрүп
жүргөн асман, Күн, Ай, жылдыздар, Жер аалам деген чексиз мейкиндик-
тен орун алган. Туулуп-өскөн жерибиздин абасы таза, агын суулары – ту-
нук, асманы көпкөк. Кайда барсаң да, ак мөңгүлүү тоолорду көрөсүңөр,
шибери белден буралган жайлоолордо, кооз кокту-колоттордо болосуңар.
Шаркырап аккан көк-кашка сууларга, карагай-черлүү токойлорго жолу-
гууга болот. Биздин Мекенибиз мына ушундай кереметтүү жер!
10
Чертёж с проекциями точек А, В, С и D см. на фото.
Объяснение:
Если изометрия детали верна, то чертёж надо исправить.
Чтобы чертёж соответствовал изометрии детали, я внесла поправки в чертёж из трёх проекций.
Для нахождения проекций точек я воспользовалась объёмным изображением детали и положением точек на нём. Правда они должны были быть нанесены заглавными буквами: А, B, C и D.
Если точка не видна, то её проекцию берут в круглые скобки.
Для нахождения проекции точки Д на виде слева я отметила расстояние на виде сверху фигурной скобкой и отступила это расстояние на виде слева, получила точку d¹¹¹.
Надеюсь, что смогла вам .
ответ: 1. Осталось 10, так как рыбы живут в воде и не могут утонуть, и уплыть они не могу из за того что находятся в аквариуме. 2. Я думаю, что девушка сидит в автобусе, а вы водитель и не можете сесть на её место. 3. Карандаш лежит очень рядом со стенкой и не можете его перепрыгнуть. 4. Последний человек просто взял коробку вместе с яйцом.
Объяснение: