Berilgan so‘zlar ishtirokida qo‘shma so‘zlar hosil qiling va qaysi so‘z turkumidan yasalganini izohlang. n a m u n a : oq + tepa; sifat + ot — oqtepa (joy nomi),
gul, yog‘och, besh, chehra, gul, oyoq, ming, atir. надо
Этюды строятся так, чтобы в них случалось какое-либо событие или неожиданность, изменяющая течение жизни в этюде, заставляющая оценить новое положение вещей и начать действие в новом самочувствии и ритме. Предлагаемые обстоятельства должны быть оправданы исполнителем заранее, перед этюдом, так же можно предложить студенту не придумывать заранее, как он оценит событие, а находить выход из положения на сцене.
Таким образом, идет развитие воображения, находчивости, поисков правдивого отношения. Все ранее пройденное: внимание, свобода мышц, предлагаемые обстоятельства, воображение, перемена отношения к предмету и месту действия, собирается в этих этюдах и является основой творческой импровизации.
Ona bu ulug' zot Ona bamisol
farishta Onalarimzga bag'shlab juda
ko'p do'stonlar bitilgan Onen bo'lsa
sen olamda eng baxtli inson Ona
alasin tinglab mazmunlik shirin uyqu
kelad Onan bag'rida o'zin ulkan
dog'dek bo'lamiz Onajon bugun
yana sizn esgaoldim va dilimni
tirnayotgan sog'inch soxilidan sizga
uzoq umir tilab duvoga qo'lim
ochdim, Robim ALLAH Onamni o'zin
asra bu yorug' olamda yashab
yurgan Onajonlarimizn o'z panoxinda
asragin, Bu yorug' olamn tark etgan
Onajonlarimizn o'zin dargoxinga
qabul aylagn Do'slarim Onengizn
borida qadiga yetin, bu yorug'olamn
do'slarimni tashlap ketgan olis
osmonda Farishta Onajonlarimizn
Joylarin janatan qilgin Robim Alloh
do'stim sen yig'lama Onen yoninda
senbilan doyimo birga seni ortindan
yuribt yiqilsen voy bolam tur deya
gapiryapt sen eshta olmaysan amo
shun bilginki sen Onajonin
FARISHTA.
Этюды строятся так, чтобы в них случалось какое-либо событие или неожиданность, изменяющая течение жизни в этюде, заставляющая оценить новое положение вещей и начать действие в новом самочувствии и ритме. Предлагаемые обстоятельства должны быть оправданы исполнителем заранее, перед этюдом, так же можно предложить студенту не придумывать заранее, как он оценит событие, а находить выход из положения на сцене.
Таким образом, идет развитие воображения, находчивости, поисков правдивого отношения. Все ранее пройденное: внимание, свобода мышц, предлагаемые обстоятельства, воображение, перемена отношения к предмету и месту действия, собирается в этих этюдах и является основой творческой импровизации.
ЧЕСТНО НЕЗНАЮ МОЖЕТ НЕ ПРАВИЛЬНО