ЦЕЛЬ РАБОТЫ : 1. В бизнес-плане необходимо определить точку безубыточности работы фирмы ООО «Веста». 2. Создайте рекламу продажи продукции по привлечению покупателей. ЗАДАНИЕ 1 Фирма ООО «Веста» специализируется на переработке древесины, изготовлении пиломатериалов. Выручка от реализации пиломатериалов составляют 1062500 руб. в месяц. Постоянные затраты на производство пиломатериалов составляют 473630 руб. Переменные затраты составили 4700 руб. за 1 куб. м. пиломатериала. Цена за 1 куб. метр пиломатериала 8500 руб. определить точку безубыточности продукции. Точка безубыточности продукции = Постоянные издержки : Цена – перем. издержки на единицу продукции. ЗАДАНИЕ 2 Через какие каналы поставки будет производиться поставка пиломатериалов потребителям? Как будете привлекать покупателей?
Nihoyat bahor keldi! Uzoq va qorli qishdan so'ng, hovliga chiqib, iliq shamol hidi bilan nafas olish, birinchi bahor qushlarini ko'rish yoqimli. Oxirgi qor erishga ulgurmadi va yosh ko'kat o'tgan yilgi o'tlar orasidan o'tib ketdi. Yupqa kurtaklar qaysarlik bilan quyoshga etib boradi. Yaqinda hamma narsa yashil gilam bilan qoplanadi. Kavak va qayinlarning kurtaklari shishib ketgan va siz havodagi yopishqoq barglarning nozik hidini sezasiz. Yana bir-ikki kun va daraxtlar mayin ko'kat bilan qoplanadi. Dastlab, bu biroz sezilarli gullash, keyin barglar yanada jasur va jasur bo'lib o'sib, deyarli bizning ko'zimiz oldida ko'paymoqda. Yana bir lahza - va daraxtlar yam-yashil tojlarda kiyinishadi. Yashil rang qishning rangsizligini almashtiradi.