Что не будучи знаком, становиться для отправителя причиной страданий, являясь в тоже время знаком для получателя, который на основе интерпретации этого знака создает такое произведение, с которого отправитель может быть избавлен от страданий?
o'quv mashg'ulotining har doim eng sharafli, lekin ayni paytda eng og'ir uchun. qobiliyati faqat odamlar uchun mustaqil hayotga kirib, yosh, ularning tajriba o'tkazish - u bir iste'dod ekan. Ehtimol, har bir o'qituvchi kelajakda faqat uning shogirdi muvaffaqiyatli istaydi. u qadar sodir bo'lsa, albatta, har bir o'qituvchi, yoqimli. Lekin o'qituvchi uchun eng muhim quvonch talabalarga rahmat iborat. Biz har doim sabr-toqat, hech qanday harakat va vaqt saqlab va qunt bilan bizni hosil bizning o'qituvchilar esda kerak. Bu mamlakatimizda domlaning ish, ijtimoiy va moddiy nuqtai nazaridan mohiyatan emas baholanadi ayanchli. Menimcha, davlat mamlakat kelajagini oshirish, odamlar haqida ko'proq tashvish bo'lishi kerak. Men bir sevimli o'qituvchisi yo'q. sevimli - Men bu barcha o'qituvchilar ishonaman. Bu boshqalardan ko'ra ko'proq istardim kimdir bir alohida qiyin. Men va mening sinfdoshlaringiz biz nasihat va ta'lim qanday tushunish qiyin. Lekin sharaf, qadr-qimmat va o'z burchlarini qilish g'urur bilan o'qituvchilar. Va biz juda minnatdormiz uchun, ularni ega. Biz kattalar biz uchun yo'l ochib o'qituvchi hech qachon unutmayman! "Agar nima uchun rahmat: Nihoyat men barcha o'qituvchilar uchun aytmoqchiman!
что бы я сделал для природы
Я думаю каждый из нас знает что природа страдает и находится в плохом положении . Чтобы ее нужно начинать с себя :
1)Не нужно мусорить и также стараться убирать и делать замечание тем кто мусорит
2)Все мы знаеи как пластик загрязняет окружающую среду именно поэтому стоит меньше его использовать
к примеру в магазине можно брать сумку , купить стеклянную бутылку которая будет и дольше служить и гораздо дешевле чем покупать каждый раз
3) Много деревьев погибает чаще всего- это вырубки лесов
стоит меньше ломать деревья ради игр и прочего
4) Нужно кормить животных чтобы они не умерли
если что то из этого начать делать то природа станет значительно лучше
Объяснение:
o'quv mashg'ulotining har doim eng sharafli, lekin ayni paytda eng og'ir uchun. qobiliyati faqat odamlar uchun mustaqil hayotga kirib, yosh, ularning tajriba o'tkazish - u bir iste'dod ekan. Ehtimol, har bir o'qituvchi kelajakda faqat uning shogirdi muvaffaqiyatli istaydi. u qadar sodir bo'lsa, albatta, har bir o'qituvchi, yoqimli. Lekin o'qituvchi uchun eng muhim quvonch talabalarga rahmat iborat. Biz har doim sabr-toqat, hech qanday harakat va vaqt saqlab va qunt bilan bizni hosil bizning o'qituvchilar esda kerak. Bu mamlakatimizda domlaning ish, ijtimoiy va moddiy nuqtai nazaridan mohiyatan emas baholanadi ayanchli. Menimcha, davlat mamlakat kelajagini oshirish, odamlar haqida ko'proq tashvish bo'lishi kerak. Men bir sevimli o'qituvchisi yo'q. sevimli - Men bu barcha o'qituvchilar ishonaman. Bu boshqalardan ko'ra ko'proq istardim kimdir bir alohida qiyin. Men va mening sinfdoshlaringiz biz nasihat va ta'lim qanday tushunish qiyin. Lekin sharaf, qadr-qimmat va o'z burchlarini qilish g'urur bilan o'qituvchilar. Va biz juda minnatdormiz uchun, ularni ega. Biz kattalar biz uchun yo'l ochib o'qituvchi hech qachon unutmayman! "Agar nima uchun rahmat: Nihoyat men barcha o'qituvchilar uchun aytmoqchiman!