Dunyo ulkan va cheksiz, mo'jizalar va sirlarga to'la. Har kuni zamonaviy inson hayotini engillashtiradigan yangi narsa ixtiro qilinmoqda: kompyuterlar, telefonlar, maishiy texnika. Ilm-fan bir joyda turmaydi va agar 19-asrdan odamlarga ekranli eng oddiy uyali telefonni namoyish etish imkoni bo'lsa, bu juda katta shov-shuv va chalkashlik bo'lar edi va biz bunga to'liq o'rganib qolganmiz va buni sezmaymiz ajoyib narsa sifatida.
Agar sizga okeanni kesib o'tishingiz kerak bo'lsa, shunchaki samolyot chiptasini sotib olishingiz mumkin va bir necha soatdan keyin siz u erdasiz. Siz bulutlar orasidan uchib yurasiz, Yer sizdan minglab metr pastda va siz shunchaki derazaga qarab, kitob o'qiyapsiz yoki hatto hech narsani sezmay uxlayapsiz.
Sehrgarlikning kelib chiqishi odamlarga yoqadi . Belgingizga va yaqinlaringizga diqqat bilan qarang. Sizning bobongiz va buvingiz juda uzoq vaqt oldin uchrashgan, uzoq umr ko'rgan va olti martagacha birga yashagan va bir-birlarini sevgan - buularning shaxsiy mo'jizadir. Agar ko'p yillar oldin ular minglab odamlar qatorida uchrashmagan bo'lsa, demak siz dunyoda ham bo'lmagansiz, lekin ular uzoq va har doim ham yengil va beparvo sevgisi bilan uchrashishgan va sevishgan. Sevgi - bu boshqalarga ko'rinmaydigan mo'jizani ko'rishni anglatadi. Hamma narsa juda oddiy - mo''jizalar faqat ularga ishonadigan va oddiy voqealarni ajrata oladiganlarga keladi.
1.УТП – уникальное торговое предложение, из которого клиент выносит информацию о реальной ценности продукта или бренда
2.Необходимо продумать пути получения «холодных» контактов. Возможно, вы будете использовать инструменты телефонных продаж или собирать заявки с сайта.
3.Можно и нужно использовать бесплатные продукты, внедрять инструменты пиара и маркетинга.Но УТП должно само формировать интерес.
4.Распространенные возражения (высокая стоимость, посредственное качество, сложная структура услуги, неоцененная польза товара и так далее). Далее находим убеждающий ответ на каждый отказ клиента.
5.Этап, определяющий полную конверсию воронки продаж. Здесь стоит сделать ставку на УТП и качество работы менеджеров. Также имеет смысл рассмотреть возможность отработки утраченных клиентов – проще всего возвращать их на веб-страницы, используя специальные сервисы.
6.Этап, определяющий полную конверсию воронки продаж. Здесь стоит сделать ставку на УТП и качество работы менеджеров. Также имеет смысл рассмотреть возможность отработки утраченных клиентов – проще всего возвращать их на веб-страницы, используя специальные сервисы.
7.Конверсия повышается при конвертации потенциальных клиентов в реальных покупателей и заказчиков. Необходимо выработать инструменты эффективного взаимодействия и методы убеждения
Dunyo ulkan va cheksiz, mo'jizalar va sirlarga to'la. Har kuni zamonaviy inson hayotini engillashtiradigan yangi narsa ixtiro qilinmoqda: kompyuterlar, telefonlar, maishiy texnika. Ilm-fan bir joyda turmaydi va agar 19-asrdan odamlarga ekranli eng oddiy uyali telefonni namoyish etish imkoni bo'lsa, bu juda katta shov-shuv va chalkashlik bo'lar edi va biz bunga to'liq o'rganib qolganmiz va buni sezmaymiz ajoyib narsa sifatida.
Agar sizga okeanni kesib o'tishingiz kerak bo'lsa, shunchaki samolyot chiptasini sotib olishingiz mumkin va bir necha soatdan keyin siz u erdasiz. Siz bulutlar orasidan uchib yurasiz, Yer sizdan minglab metr pastda va siz shunchaki derazaga qarab, kitob o'qiyapsiz yoki hatto hech narsani sezmay uxlayapsiz.
Sehrgarlikning kelib chiqishi odamlarga yoqadi . Belgingizga va yaqinlaringizga diqqat bilan qarang. Sizning bobongiz va buvingiz juda uzoq vaqt oldin uchrashgan, uzoq umr ko'rgan va olti martagacha birga yashagan va bir-birlarini sevgan - buularning shaxsiy mo'jizadir. Agar ko'p yillar oldin ular minglab odamlar qatorida uchrashmagan bo'lsa, demak siz dunyoda ham bo'lmagansiz, lekin ular uzoq va har doim ham yengil va beparvo sevgisi bilan uchrashishgan va sevishgan. Sevgi - bu boshqalarga ko'rinmaydigan mo'jizani ko'rishni anglatadi. Hamma narsa juda oddiy - mo''jizalar faqat ularga ishonadigan va oddiy voqealarni ajrata oladiganlarga keladi.
Шаг 1. Создание качественного УТП
Шаг 2. Получение «холодных» клиентов
Шаг 4. Отработка возражений
Шаг 3. Формирование интереса
Шаг 5. Закрытие сделки
Шаг 6. Аналитика
Шаг 7. Повышение конверсии
Объяснение:
1.УТП – уникальное торговое предложение, из которого клиент выносит информацию о реальной ценности продукта или бренда
2.Необходимо продумать пути получения «холодных» контактов. Возможно, вы будете использовать инструменты телефонных продаж или собирать заявки с сайта.
3.Можно и нужно использовать бесплатные продукты, внедрять инструменты пиара и маркетинга.Но УТП должно само формировать интерес.
4.Распространенные возражения (высокая стоимость, посредственное качество, сложная структура услуги, неоцененная польза товара и так далее). Далее находим убеждающий ответ на каждый отказ клиента.
5.Этап, определяющий полную конверсию воронки продаж. Здесь стоит сделать ставку на УТП и качество работы менеджеров. Также имеет смысл рассмотреть возможность отработки утраченных клиентов – проще всего возвращать их на веб-страницы, используя специальные сервисы.
6.Этап, определяющий полную конверсию воронки продаж. Здесь стоит сделать ставку на УТП и качество работы менеджеров. Также имеет смысл рассмотреть возможность отработки утраченных клиентов – проще всего возвращать их на веб-страницы, используя специальные сервисы.
7.Конверсия повышается при конвертации потенциальных клиентов в реальных покупателей и заказчиков. Необходимо выработать инструменты эффективного взаимодействия и методы убеждения