Довольны ли вы выступлением наших спортсменов на олимпиаде-2018? какие виды спорта вам удалось посмотреть? напишите мини-сочинение. готовый файл прикрепите в ответ на .
Biz o'z ongimizni tanishimiz bilan maktabga chiqamiz, bilim olamiz. U yerda ko'plab do'shlar orttiramiz. Maktab xuddi biz uchun ikkinchi uydek. Menim maktabim o'zim uchun juda qadrli. Chunki u yerda bolaligim o'tgan desam adashmagan bo'laman. Maktabimizda chiroyli, ko'zxni quvontirivchi bog' mavjud, ixchamgina stadioni ham bor. Eshitdan kirishingiz bilan gullarni hidi yo'lingizni to'sadi. Maktabimizni tozaligiga ham alohida e'tibor beramiz. Zamonaviy jihozlar bilan ta'minlanganiniga qaramay biz ulardan oqilona foydalanamiz.
Xulosa qilib aytishimiz mumkinki, maktabimizni asrab avaylaylik, zeroki maktab bu bilim dargohidir.
Песни (всего более 600)
«Прекрасная мельничиха», 20 песен ор. 25 ( 1823)
«Зимний путь», 24 песни ор. 89 на тексты Мюллера (1827)
«Лебединая песнь», сборник из 14 песен на тексты Гейне, Рельштаба, Зейдля (1827—1828, посмертный)
Около 70 песен на тексты Гёте
Около 50 песен на тексты Шиллера
Инструментальные произведения
Симфонии
Первая D-dur (1813)
Вторая B-dur (1815)
Третья D-dur (1815)
Четвертая c-moll «Трагическая» (1816)
Пятая B-dur (1816)
Шестая C-dur (1818)
Седьмая E-dur (незавершенная, 1821)
Восьмая h-moll «Неоконченная» (1822)
Девятая C-dur (1828)
9 увертюр, в том числе e-moll (1819)
Камерно-инструментальные произведения
Квартеты (всего 22)
Квартет B-dur op. 168 (1814)
Квартет g-moll {1815)
2 квартета op. 125: первый Es-dur (1813); второй E-dur (1816)
Квартет a-moll op. 29 (1824)
Квартет d-moll (1824—1826)
Квартет G-dur op. 161 (1826)
Инструментальные ансамбли (более 40)
Квинтет «Форель» op. 114 (1819)
Струнный квинтет C-dur op. 163 (1828)
Фортепианное трио B-dur op. 99 (1827)
Фортепианное трио Es-dur op. 100 (1827)
Октет F-dur op. 166 (1824)
Фантазия для скрипки и фортепиано C-dur op. 159 (1827)
Відповідь:
Mening maktabim.
Biz o'z ongimizni tanishimiz bilan maktabga chiqamiz, bilim olamiz. U yerda ko'plab do'shlar orttiramiz. Maktab xuddi biz uchun ikkinchi uydek. Menim maktabim o'zim uchun juda qadrli. Chunki u yerda bolaligim o'tgan desam adashmagan bo'laman. Maktabimizda chiroyli, ko'zxni quvontirivchi bog' mavjud, ixchamgina stadioni ham bor. Eshitdan kirishingiz bilan gullarni hidi yo'lingizni to'sadi. Maktabimizni tozaligiga ham alohida e'tibor beramiz. Zamonaviy jihozlar bilan ta'minlanganiniga qaramay biz ulardan oqilona foydalanamiz.
Xulosa qilib aytishimiz mumkinki, maktabimizni asrab avaylaylik, zeroki maktab bu bilim dargohidir.
Пояснення: