это итоговая за год умаляю Hozirgi zamon davom fe`li qaysi qatorda berilgan?
A. ishlayman, o`sadi, o`qiysiz. B. bormoqda, o`qimoqdaman, ishlamoqda
C. ko`rganman, yuborgansiz, chaqirgan D. yozibman, kelibsiz, ekibdi
2.Harakatning so`zlovchi tomonidan bajarilishini bildiradigan fe`l shakllari qaysi qatorda?
A. keldi, o`qidi, yozdi B. bording, sug`ording, olding
C. kutdim, ko`rdim, aytdik D. ishladingiz, unutdingiz
3. Qorong`ida dala aylanib, nimani ham ko`rdingiz?
Bu gapda qaysi zamon ma`nosi ifodalangan?
A. aniq o`tgan zamon. B. hikoya fe’li. C. Uzoq o’tgan zamon. D. A va B
4. Quyidagi gapda qaysi zamon ma’nosi ifodalangan?
Bugun 62-poyezd bilan Buxoroga jo`nab ketyapman.
A. hozirgi zamon davom. B. Hozirgi. C. Kelasi. D. Hozirgi - kelasi
5. Hozirgi zamon fe`lining qo`shimchasi to`g`ri ko`rsatilgan javobni aniqlang. A. –moqchi. B. edi, -yapti. C. - moqda, -yap. D. A va C
6. Qaysi qo`shimchalar kelasi zamon shakllarini beradi?
A. –yap, -moqda. B. –a, -ib, -gan. C. –b, -di, -gan. D. –a, -y, -moqchi
7. Bugun terimni boshlayapmiz. Gapda qaysi zamon ifodalangan?
A. o`tgan zamon. B. hozirgi zamon. C. kelasi zamon. D. hoz. zam. davom
8. Bo’lishsiz fe`llar qaysi qatorda berilgan?
A. qiziqmoq, kiyinmoq, bajarmoq
B. egallmoq, aytmoq, yozmoq
C. bormoqchi emas, ko’rgan emas, yirtmaydi
D. ulug’lamoq,to’xtamoq,eslamoq
9. Qaysi qatorda fe’l hozirgi zamonni bildiradi?
A. uxlab yotibdi. B. o’qib chiqibdi. C. yig`lab yubordi. D. kulib gapiradi.
10.Qaysi qo’shimcha kelasi zam. gumon, taxmin yo’li bilan ifodalaydi?
A. -a B. -(a) yotib C. -(i)b D. (a)-r
11. Olim bo`lib taratdi, El shonini jahonga. Qaysi she’rdan parcha, muallifi kim?
12. Bibixonim masjidi, Go’ri Amir maqbaralarini kim qurdirgan?
13. -r (-ar) qo‘shimchasi hamda edi fe’lini qo‘shish orqali fe`lning
qaysi zamoni hosil bo`ladi?
14. Kelasi zam. fe’lini yasovchi qo`shimchalarni atang.
15. Ari va kabutar haqida qaysi hikoyada berilgan?
1. Прочитайте текст и скажите, что символизирует елка. История рождественской елки Традиция украшать дома растениями появилась еще в древности. Люди думали, что вечнозеленые растения ' имеют магическую силу. Первые елки, похожие на те, которые мы знаем сегодня, были украшены христианами в XVI веке в Германии. Рождественскими украшениями того времени были бумажные розы, яблоки, морковь и орехи, Рождественская елка представляет вечную жизнь? потому что он остается зеленым круглый год. В России начали украшать ель в век XVIII благодаря царю Петру Великому, который познакомился с этой традицией во время своей поездки в Германию. Самые традиционные елочные украшения: * Звезда: расположенная на кончике дерева, она представляет веру, которая должна вести человека по жизни. Шары символизируют нашу Землю - дар Божий людям. Маленькие ангелы
Антитеза-шендинг (греч. antitthesіs-противоположность) один из художественных методов стилевого, эстетического изобразительного средства, стремящийся выразительно передать мысль и чувство, сопоставляя или противопоставляя совершенно противоположные понятия , ситуации, образы . Место а в искусстве слова уникально и начало древнего А. В мифах матка. Первые признаки примирения человечества с противоположным понятием небо — земля, свет — темнота, вода — огонь и др. В искусстве слова А. отличается от простого сравнения художественной, образной окраской. В казахской литературоведении этому методу впервые уделил внимание А. Байтурсынов. "Печаль, увиденная на радостях от простого горя, все больше погружает в душу. Трудности декрета чувствуются больше, чем когда-либо, когда-либо, когда-либо, когда-либо, когда-либо, когда-либо, когда-либо. От пятна на незрячей поверхности пятно на поверхности зрачка больше попадает в глаза. Вслед за сладким проявляется горечь, за вкусным-безвкусица. Создатели слов используют много", - говорит он. Шендинг производится путем противопоставления антонимов друг другу. Медь., "Кровь и пот” (А. Нурпеисов), “Война и мир” (Л. Толстой), “Красное и черное” (Стендаль) и т.д. названия произведений служат раскрытию их сущности, будь то прямо или косвенно через шендеринг.
Объяснение: