Main body paragraph 1
topic sentence: There are some advantages to banning violent computer games.
supporting sentences: To start with, they promote violence and crime as entertainment, making them seem glamorous and acceptable, (justification)
Consequently, children may think it is alright to be aggressive in real life, (justification) Also, game heroes are often invincible and children sometimes confuse fantasy and reality, (justification)
As a result, they may not understand that real violence has real consequences, (justification)
Main body paragraph 2:
topic sentence: On the other hand, there are some arguments against banning violent video games.
supporting sentences: Firstly, they are an outlet for children to let off steam, (justification)
Fighting the bad guys in a game can release tensions and may make children calmer and less aggressive in real life, (example) Secondly, playing video games can build different skills, (justification) Shooting games, for example, help children develop co-ordination skills, (example)
Перевод:
абзац 1
Главное предложение: Существует несколько преимуществ запрета жестоких компьютерных игр.
Подтверждающие предложения: Начнем с того, что они рекламируют жестокость и преступность как развлечение, создавая образ гламура и приемлемости (обоснование).
Следовательно, дети могут подумать, что агрессия нормальна в реальной жизни (обоснование). Также, герои игр часто являются непобедимыми, и дети иногда путают фантазию и реальность(обоснование)
В результате, они могут не понимать, что реальная жестокость имеет реальные последствия (обоснование).
абзац 2
Главное предложение: С другой стороны, существует несколько аргументов против запрета жестоких игр.
Подтверждающие предложения: Во-первых, они являются средством выпустить пар (обоснование). Борьба с плохими парнями в игре может снять напряжение и сделать детей спокойнее и менее агрессивными в реальной жизни (пример). Во-вторых, игра в видеоигры может укрепить различные навыки (обоснование). Шутеры, например, помогают детям развивать навыки координации (пример).
topic sentence: There are some advantages to banning violent computer games.
supporting sentences: To start with, they promote violence and crime as entertainment, making them seem glamorous and acceptable, (justification)
Consequently, children may think it is alright to be aggressive in real life, (justification) Also, game heroes are often invincible and children sometimes confuse fantasy and reality, (justification)
As a result, they may not understand that real violence has real consequences, (justification)
Main body paragraph 2:
topic sentence: On the other hand, there are some arguments against banning violent video games.
supporting sentences: Firstly, they are an outlet for children to let off steam, (justification)
Fighting the bad guys in a game can release tensions and may make children calmer and less aggressive in real life, (example) Secondly, playing video games can build different skills, (justification) Shooting games, for example, help children develop co-ordination skills, (example)
Перевод:
абзац 1
Главное предложение: Существует несколько преимуществ запрета жестоких компьютерных игр.
Подтверждающие предложения: Начнем с того, что они рекламируют жестокость и преступность как развлечение, создавая образ гламура и приемлемости (обоснование).
Следовательно, дети могут подумать, что агрессия нормальна в реальной жизни (обоснование). Также, герои игр часто являются непобедимыми, и дети иногда путают фантазию и реальность(обоснование)
В результате, они могут не понимать, что реальная жестокость имеет реальные последствия (обоснование).
абзац 2
Главное предложение: С другой стороны, существует несколько аргументов против запрета жестоких игр.
Подтверждающие предложения: Во-первых, они являются средством выпустить пар (обоснование). Борьба с плохими парнями в игре может снять напряжение и сделать детей спокойнее и менее агрессивными в реальной жизни (пример). Во-вторых, игра в видеоигры может укрепить различные навыки (обоснование). Шутеры, например, помогают детям развивать навыки координации (пример).