История Казахстана Освободительная борьба казахов в 1860-1870-х годах Исследовательский вопрос: В чем проявилась преемственность народных требований в восстаниях 60-70-х годов XIX века?
https://youtu.be/tyqo_aG9b_U
1.Прочитать параграф на стр 120-123
2 ответить письменно на следующие вопросы :
а) В каких областях произошли восстания против колониальной сущности реформ 1867-1868 гг?
б) Руководители восстаний в Уральской и Тургайской областях?
в) Каковы цели восставших ?
г) Где отряд Фон Штемпеля подверся нападению ?
См. объяснение.
Объяснение:
В прикреплении - 2 файла: 1) на виде сверху размечаем координаты точек; 2) откладываем эти координаты по соответствующим осям.
Построение аксонометрических проекций многогранников сводится к построению проекций вершин, которые затем соединяются прямыми линиями.
Файл 1.
1) В координатных осях Х и У строим основание пирамиды и обозначаем её вершины: 1, 2, 3, 4, 5 и S.
2) Определяем координаты вершин (для примера указаны вершины 1 и 2).
Файл 2.
1) Строим оси изометрической проекции:
- отмечаем начало построения - точка 0°
- ось Z° - вертикально;
- оси Х° и У° - под углом 120 градусов к оси Z°;
(знак ° - означает "проекция").
2) Из точки 0° вверх по оси Z° откладываем высоту пирамиды, полученную точку обозначаем S°.
3) Строим проекцию вершины 1, для чего:
по оси Х° откладываем Х1, который мы отметили в первом файле; полученную точку отмечаем 1°. Таким образом, проекция вершины 1 пирамиды построена.
4) Строим проекцию вершины 2, для чего проводим линии Х2 и У2, параллельно соответствующим осям, а сами эти расстояния берём из файла 1; точка пересечения этих линий даст нам проекцию 2° вершины 2 ;
5) соединим 3 построенные точки прямыми линиями - получим проекцию первой грани.
Всё остальное строим аналогично.
сейчас дам тебе телефон номер
Объяснение:
idrok etdim.
Hoji buvi boshimni tizzasiga qoʻyib chalqancha qilib yotqizdi. Doka oʻralgan barmogʻini ogʻzimga tiqdi. Koʻnglim agʻdarilib, tipirchilagancha yigʻlar, ammo Hoji buvining qoʻlidan chiqib ketolmasdim. U tomogʻimga nimadir qildi. Dod solib qoʻlini tishlab oldim. Qiziq, birpasdan keyin ahvolim yengillashdi. Koʻzimni ochsam, Hoji buvi jilmayib turibdi.
– Nega tishlaysan, kuchukvoy? – dedi boshimni silab.
Keyin tepamga oyim engashdi. U hamon hansirar, sochlari toʻzgʻib ketgan, yuzi jiqqa hoʻl edi.
Birpasdan keyin qaddimni rostlab, tanchaga oyogʻimni tiqib oʻtirdim. Hoji buvi allaqanday taxir suyuqlik ichirdi. Keyin oyimga qaradi-yu, birdan xitob qildi.
– Voy poshsha-a-a! Nima qilib qoʻydingiz, tamom boʻpsiz-ku!
Oyim talmovsirab, goh menga, goh Hoji buviga qarar edi.
– Oyogʻingizdan ayrilibsiz-ku! – dedi Hoji buvi boshini chayqab. – Shu ahvolda qandoq keldingiz?
Kavshandozda turgan oyimning kalishini endi koʻrdim. Kalishning ichi qorga toʻla edi.
– Sarpoychan kelaverdingizmi?! – dedi Hoji buvi hamon oʻsha vahimali ohangda. – Endi nima qilasiz? Qargʻaning miyasini chaqib surmasangiz, choʻloq boʻlib qolasiz.
Oyim tanchadan oyogʻini chiqardi. Ikkala oyogʻi qip-qizil goʻsht boʻlib ketgan edi.
– Sovuq yegani yoʻq, – dedi sekin. – Qaytaga isib ketdi. Qorda oʻzi isib ketarkan.
Hoji buvi uning oyogʻini uqalab koʻrdi.
– Sezyapsizmi?
– Nimani? – dedi oyim oyogʻiga emas, menga qarab.
– Qoʻlimni sezyapsizmi?
Oyim indamay bosh chayqadi-da, piqillab yigʻlab yubordi.
… Ertasiga u yotib qoldi. Uzoq yotdi. Dadam bir joydan qargʻa otib keldi. Hoji buvi qoʻlidan kelgancha dori-darmon qildi… Keyin oyim tuzaldi. Biroq salqin tushishi bilan oyoqlari shishib, azob beradigan boʻlib qoldi…
Har yili dam olishga borganimda onamga gilam paypoq olib kelardim. U xuddi noyob narsaga ega boʻlgandek, uzoq duo qiladi, birpasda hamma qoʻshnilarga koʻz-koʻz qilib chiqadi, shundoq “mehribon” oʻgʻli borligini aytib maqtanadi. Shunda qor gupillab yogʻib turgan mudhish kecha, onamning qip-qizil goʻshtga aylanib ketgan oyoqlari koʻz oʻngimga kela-di-yu, indamay chiqib ketaman.