Korxona bir oyda 4800 ta detal ishlab chiqardi. Birinchi o'n kunlikda jami detallarning uchdan bir qismi, ikkinchi o'n kunlikda oltidan ikki qismi ishlab chiqarildi. Qaysi o'n kunlikda koʻp detal ishlab chiqarilgan?
Bu choyxonada meni mahliyo qilgan narsalarning biri kiraverishning shiftiga ilib qo‘yilgan katta, simlariga zarhal berilgan, har xil tumorlar, bayroqchalar bilan bezatilgan qafas va bu qafasdagi jonli to‘ti edi, o‘lib ketay agar, tirik to‘ti edi. Patlarining rang-barangligi Oysha chevarning ish qutisidagi ipaklarday tovlanar edi. Ko‘k, qizil, zangori, sariq, oq, pushti, jigarrang, go‘los, pistoqi – boring-chi, dunyoda qancha rang bo‘lsa, shu to‘tining patida bor edi.
Трудно найти в мире страну, где проживало бы население одной национальности, одной культуры. Во многих государствах, и в первую очередь федеративных, как у нас, живут разные народы, народности, этнические и религиозные группы. Поэтому воспитание в духе патриотизма, уважения и дружбы народов, веротерпимости отражает смысл и цели воспитательных действий по достижению согласия между людьми, развития образования как фактора интеллектуального и социального прогресса российского народа. Невозможно сохранить мир в наше время, если мы не научимся понимать друг друга, уважать культуру других народов, окружающих нас.
Bu choyxonada meni mahliyo qilgan narsalarning biri kiraverishning shiftiga ilib qo‘yilgan katta, simlariga zarhal berilgan, har xil tumorlar, bayroqchalar bilan bezatilgan qafas va bu qafasdagi jonli to‘ti edi, o‘lib ketay agar, tirik to‘ti edi. Patlarining rang-barangligi Oysha chevarning ish qutisidagi ipaklarday tovlanar edi. Ko‘k, qizil, zangori, sariq, oq, pushti, jigarrang, go‘los, pistoqi – boring-chi, dunyoda qancha rang bo‘lsa, shu to‘tining patida bor edi.
G'afur G'ulom "Shum bola" asaridan tasviriy matn
Трудно найти в мире страну, где проживало бы население одной национальности, одной культуры. Во многих государствах, и в первую очередь федеративных, как у нас, живут разные народы, народности, этнические и религиозные группы. Поэтому воспитание в духе патриотизма, уважения и дружбы народов, веротерпимости отражает смысл и цели воспитательных действий по достижению согласия между людьми, развития образования как фактора интеллектуального и социального прогресса российского народа. Невозможно сохранить мир в наше время, если мы не научимся понимать друг друга, уважать культуру других народов, окружающих нас.