Sinfimizda egizaklar o'qiydilar. Ularning ikkalasi bir-biriga juda o'xshashadi. Ikkalasi bir xil kiyinishadi, birga yurishadi. Men ularning ikkalasi bilan yaqin o'rtoqman. Ko'pincha uchchalamiz birga o'ynaymiz, dars tayyorlaymiz. Uchchalamiz boks to'garagiga qatnashamiz. Kecha sinfdoshim Jamshid ham shu to'garakka yozildi. Endi to'garak mashg'ulotlariga to'rttalamiz birga boramiz.
5-mashq.
1-O'n-o'n beshtacha - bu takroriy bo'lib kelyapti va taxminiy.
2-bir-ikkita o'rtog'i- bir ikkita soni bu anniq bo'lmagan son yani taxmin qilinyapti.
3-uchoimiz- bu jamlovchi son o'rnida keldi.
4-ming-minglar- bu son uda ko'pligini bildiryapti va u ham taxminiy hisoblanadi.
5-to'rt-besh- bunda ham taxminiy yani qachon anniq yosh yo'q.
6- o'ttiz-o'ttiz bir kundan- bu sonlarda yoki bunisi bo'ladi yoki unisi.
1)Климат это многолетний режим погоды сложившийся в определенной местности, а погода это природные явления здесь и сейчас
2) Географическая широта местности — главный фактор формирования климата. От неё зависят угол падения солнечных лучей, продолжительность освещённости, количество солнечного тепла и, соответственно, температура воздуха.
3)Наблюдать за погодой важно, так как в некоторых сферах деятельности( например экономика, натуральное хозяйство) человек полностью зависит от природных условий.
4)Благоприятными называют те условия, при которых человек может заниматься деятельностью, и погода не препятствует этому и не усложняет ее. Например: солнечность, абсолютная влажность не превышает норм, температура воздуха не зашкаливает.
Неблагоприятные условия: жара, мороз, сильный буран, ветер
5)Климат и питание влияют на на разницу в цвете кожи, телосложении, размерах челюстей жителей разных материков. Так что отличие по цвету кожи - результат разных климатических условий жизни одного и того же подвида живых существ, людей, потомков одной матери.
4-mashq.
Sinfimizda egizaklar o'qiydilar. Ularning ikkalasi bir-biriga juda o'xshashadi. Ikkalasi bir xil kiyinishadi, birga yurishadi. Men ularning ikkalasi bilan yaqin o'rtoqman. Ko'pincha uchchalamiz birga o'ynaymiz, dars tayyorlaymiz. Uchchalamiz boks to'garagiga qatnashamiz. Kecha sinfdoshim Jamshid ham shu to'garakka yozildi. Endi to'garak mashg'ulotlariga to'rttalamiz birga boramiz.
5-mashq.
1-O'n-o'n beshtacha - bu takroriy bo'lib kelyapti va taxminiy.
2-bir-ikkita o'rtog'i- bir ikkita soni bu anniq bo'lmagan son yani taxmin qilinyapti.
3-uchoimiz- bu jamlovchi son o'rnida keldi.
4-ming-minglar- bu son uda ko'pligini bildiryapti va u ham taxminiy hisoblanadi.
5-to'rt-besh- bunda ham taxminiy yani qachon anniq yosh yo'q.
6- o'ttiz-o'ttiz bir kundan- bu sonlarda yoki bunisi bo'ladi yoki unisi.
Объяснение:
1)Климат это многолетний режим погоды сложившийся в определенной местности, а погода это природные явления здесь и сейчас
2) Географическая широта местности — главный фактор формирования климата. От неё зависят угол падения солнечных лучей, продолжительность освещённости, количество солнечного тепла и, соответственно, температура воздуха.
3)Наблюдать за погодой важно, так как в некоторых сферах деятельности( например экономика, натуральное хозяйство) человек полностью зависит от природных условий.
4)Благоприятными называют те условия, при которых человек может заниматься деятельностью, и погода не препятствует этому и не усложняет ее. Например: солнечность, абсолютная влажность не превышает норм, температура воздуха не зашкаливает.
Неблагоприятные условия: жара, мороз, сильный буран, ветер
5)Климат и питание влияют на на разницу в цвете кожи, телосложении, размерах челюстей жителей разных материков. Так что отличие по цвету кожи - результат разных климатических условий жизни одного и того же подвида живых существ, людей, потомков одной матери.